;
coinex

تلاش فاکسکان و TSMC برای همکاری با شیائومی

تمایل شرکت ها برای همکاری با شیائومی به دنبال پیشرفت ها و افزایش فروش جهانی آن اتفاق افتاد. شرکت فاکسکان و TSMC در تلاش برای همکاری با این شرکت هستند.

به گزارش تکراتو، تأمین‌کننده‌های تایوانی دنیای فناوری نظیر فاکسکان، اینونتک، لارگان پرسیژن و TSMC با توجه به افزایش فروش جهانی شیائومی، در تلاش برای همکاری با این شرکت هستند. کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ میلیون ارسال گوشی انجام داد که پیش‌بینی می‌شود این مقدار در سال ۲۰۱۸ به ۱۰۰ میلیون دستگاه افزایش یابد.

شرکت های مختلف در تلاش برای همکاری با شیائومی

فروش بالای شیائومی و ارزش خرید بالای محصولات آن باعث شده تا شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی تایوانی حساب ویژه‌ای روی این شرکت باز کنند. بر اساس گزارش‌ها رئیس شیائومی، لین بین، طی تماسی با لارگان پرسیژن وجود ظرفیت لازم برای استفاده از ماژول‌های چندلنزی در مدل‌های رده‌بالای آینده‌‌ را جویا شده و اطمینان حاصل کرده که برای تأمین این ماژول‌ها در نیمه‌ی دوم سال مشکلی نداشته باشند.

شیائومی در حال حاضر پردازنده‌ی اختصاصی Surge S2 را به کمک TSMC  و فناوری ۱۶ نانومتری آن در دست تولید دارد. هرچند حجم سفارش اولیه برای این محصول هنوز مشخص نیست، اما رفته‌رفته با پیشرفت شرکت چینی در تولید و توسعه‌ی تراشه، سفارش برای تولید تراشه از سوی این شرکت نیز افزایش می یابد.

شیائومی احتمالا در محصولات آینده خود از تراشه‌های ۷ نانومتری کوالکام که توسط TSMC ساخته شده‌اند نیز استفاده خواهد کرد. همچنین دو شرکت شیائومی و فاکسکان در راه‌اندازی کارخانه‌ی مدار چاپی در هند همکاری کرده اند. شیائومی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ با پیشی گرفتن از سامسونگ در بازار هند خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند معرفی کرد.

.

منبع: digitimes

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر