;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس در فضای اینترنت منتشر شد

به‌تازگی مشخصات گوشی‌های گلکسی ای 6 (Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) منتشر شده که تقریبا، تمامی جزئیات مربوط به این گوشی را فاش می‌کند.

تا به حال اطلاعات و شایعات زیادی درباره‌ی این گوشی‌های میان‌رده منتشر شده بود؛ بااینحال، انتشار برگه‌ی مشخصات و تصاویر رسمی این موبایل، جای تردیدی باقی نمی‌گذارد.

سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس، گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که به‌زودی توسط کمپانی سامسونگ به بازار معرفی می‌شوند. مشخصات این گوشی‌ها کمی پایین‌تر از گوشی‌های گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس مدل 2018 است. گوشی‌های سری ای 6 همانند مدل‌های گران قیمت ای 8، از پنل نمایشگر مسطح اینفینیتی دیسپلی برخوردار خواهند شد.

مشخصات گلکسی ای 6

Galaxy A6 از نمایشگر 5.6 اینچی اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) با نسبت ابعاد 18.5:9 و رزولوشن 1480 در 720 برخوردار است. حاشیه‌های باریکی در اطراف این صفحه نمایش اچ دی پلاس دیده می‌شود؛ البته نمی‌توان آن را در دسته‌ی گوشی‌های بدون حاشیه قرار دارد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس در فضای اینترنت منتشر شد

یک تراشه‌ی اگزینوس 7870 همراه با پردازنده گرافیکی Mali T830 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. البته گلکسی ای 6 در برخی بازارها با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در پنل پشتی قرار گرفته است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن نیز با دیافراگم f/1.9 همراه است و از یک فلاش LED مجزا بهره می‌برد. گلکسی ای 6 از بلوتوث 4.2، سامسونگ پی و ان‌اف‌سی پشتیبانی می‌کند. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. احتمالا قیمت 300 تا 340 یورو برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

مشخصات گلکسی ای 6 پلاس

این دو گوشی میان‌رده شباهت‌های فراوانی دارند؛‌ البته با این تفاوت که نسخه‌ی پلاس به نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18.5:9 مجهز شده است. این نمایشگر از نوع اینفینیتی دیسپلی بوده و کیفیت تصویر آن به 2220 در 1080 می‌رسد. سنسور اثرانگشت در هر دو گوشی،‌ در پنل پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی ای 6 پلاس

سامسونگ در نظر دارد این گوشی هوشمند را به تراشه‌ی اسنپدراگون 450 مجهز کند. دو نسخه‌ی رم 3 و 4 گیگابایتی همراه با حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این گوشی از افزایش حافظه تا 400 گیگابایت با کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: گلکسی ای ۶ پلاس تاییدیه TENAA را دریافت کرد


نسخه‌ی پلاس گلکسی ای 6 به دوربین دوگانه مجهز می‌شود که دو لنز 16 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و f/1.9 تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. دوربین دوم برای ایجاد افکت‌های عمق زمینه (افکت بوکه) تعبیه شده است. یک دوربین 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 نیز در نمای جلویی گوشی قرار می‌گیرد.

گلکسی ای 6 پلاس از بلوتوث 5 و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی خواهد کرد. هر دو گوشی به اندروید 8.1 نوقا مجهز می‌شوند. این موبایل هوشمند احتمالا با قیمت 360 تا 400 یورو به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود ای 6 پلاس از بیکسبی ویژن و بیکسبی وویس پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست این گوشی‌های هوشمند در چه تاریخی رونمایی می‌شوند؛ البته برخی معتقدند که این موبایل در ماه می رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۶ پلاس در رنگ‌های آبی و طلایی

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر