;
coinex

افزایش قیمت خودرو های زیر 45 میلیون به زودی؛ علت چیست؟

شورای رقابت قرار است افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان را اعلام کند. تعدادی از شرکت ها قیمت محصولات بالای 45 میلیون تومان خود را افزایش و اعلام کردند.

به گزارش تکراتو، چند روز پیش افزایش قیمت خودروهای بالای 45 میلیون تومان اعلام شد. قیمت خودروهای متعلق به دو شرکت سایپا و پارس خودرو تا مرز 6 میلیون تومان افزایش یافته است.

با وجود اینکه شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت بخش اعظمی از محصولات ایران‌خودرو است، اما قیمت قطعی محصولات بالای 45 میلیون تومان این شرکت هنوز اعلام نشده است. روز گذشته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسمی در شرکت سایپا عنوان کرد که شورای رقابت براساس آنالیزی که ازسوی خودروسازان ارائه می‌شود نسبت به قیمت‌گذاری خودرو اقدام می‌کند. این در شرایطی است که فاکتورهایی همچون ضریب کیفیت، بهره‌وری و تورم خودرو در تعیین قیمت دخالت دارند.


بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد؛ افزایش قیمت و نگرانی خریداران


افزایش چند میلیونی قیمت خوروهای داخلی

محسن صالحی‌نیا عنوان کرد، که خودروسازان در حال رایزنی با شورای رقابت برای افزایش قیمت ها هستند. براساس گفته های وی شورای رقابت بدون شک درصدی به قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان که شامل محصولات پراید، پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶، سمند، تیبا، ساینا و تندر ۹۰ است، اضافه خواهد کرد. بنابراین در چند روز آینده قیمت محصولات مذکور افزایش خواهد یافت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فکر میکنید خودروسازان به حرف مجلس و کمیسیون ها گوش میکنند .؟؟؟ اگر این نماینده محترم در این فکر هست برود قیمتهای یک ماه پیش و الان رو ملاحضه کند .بعدش حرف بزند.
    روحانی مچکریم

    پاسخ