;
coinex

بیل گیتس سمت مشاور علمی را که ترامپ از وی درخواست کرده بود رد کرد

ترامپ سمت مشاور علمی را به بیل گیتس پیشنهاد داد. اما وی نپذیرفت و گفت که این پیشنهاد روش مناسبی برای استفاده از وقت وی نیست.

به گزارش تکراتو، در نشستی که در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند 96 تا فروردین 97) بین دونالد ترامپ و بیل گیتس برگزار شده بود، موسس مایکروسافت به رئیس جمهور پیشنهاد داده بود که فردی را به عنوان ریاست اداره سیاستگذاری علم و فناوری کاخ سفید انتخاب کند. وی در مورد تمایل بیل گیتس برای پذیرش این سمت از وی سوال کرد اما بیل گیتس نپذیرفت.

رد پیشنهاد سمت مشاور علمی ترامپ توسط بیل گیتس

بیل گیتس سمت مشاور علمی را در کاخ سفید رد کرد و به نظر می رسد که منظور وی از رد این درخواست این باشد که صرف کردن وقت در فعالیت های بنیادهای خیریه، مفید تر از فعالیت در سمت مورد نظر در کاخ سفید است. بیل گیتس برنامه نویس و فعال در امور خیر خواهانه و تاجر است، ولی نمی توان گفت که یک دانشمند است تا بتواند این سمت را قبول کند.

بنابراین ترامپ باید به دنبال فرد دیگری برای انتخاب سمت مشاور علمی را به بیل گیتس پیشنهاد داد. اما وی نپذیرفت و گفت که این پیشنهاد روش مناسبی برای استفاده از وقت وی نیست.

.

منبع: mashable

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر