;
coinex

سامسونگ گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس رسما معرفی شدند

سامسونگ گلکسی ای 6 (Galaxy A6) و گلکسی ای 6 پلاس (Galaxy A6 Plus) با مشخصات یک گوشی رده‌بالا و قیمتی مناسب رسما رونمایی شد.

پس از انتشار اخبار و شایعات مختلف پیرامون جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ،‌ بالاخره از این گوشی‌ها رونمایی شد. گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس نیز همانند پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از دوربین دوگانه،‌ باتری بهتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر در نسخه‌ی پلاس برخوردار هستند.

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس

مشخصات سامسونگ گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس

گلکسی ای 6 پلاس از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و دوربین ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی برای ایجاد افکت عمق زمینه برخوردار است. سامسونگ مدعی است که کاربران می‌توانند الگوهای منحصربه‌فردی از پس زمینه‌های تار ایجاد کنند، مثل ستاره و قلب. این گوشی هوشمند به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 مجهز شده است.

اما درباره‌ی سامسونگ گلکسی ای 6 باید گفت که از یک دوربین اصلی تک لنزی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 نیز در نمای جلویی تعبیه شده و وظیفه‌ی عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی را به عهده دارد. البته تعداد مگاپیکسل‌ها، تنها راه قضاوت درباره‌ی کیفیت دوربین سلفی نیست،‌ مخصوصا اگر توانایی آن در عکسبرداری در نور کم را در نظر داشته باشیم. خوشبختانه هر دو دستگاه به فلاش LED در نمای جلویی مجهز هستند تا به عکاسی سلفی در نور کم کمک کند.


بیشتر بخوانید: قیمت گوشی‌های گلکسی ای ۶ و گلکسی ای ۶ پلاس سامسونگ مشخص شد!


گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس ویژگی‌های متفاوتی دارند. برای مثال، نسخه‌ی کوچکتر از نمایشگر 5.6 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 1480 در 720 برخوردار است. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. گلکسی ای 6 پلاس به نمایشگر 6 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 2220 در 1080 مجهز است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس از ویژگی نمایشگر همیشه روشن برخوردار شده اما نسخه‌ی کوچکتر از این ویژگی، بهره نمی‌برد. گلکسی ای 6 در ابعاد 149.9 در 70.8 در 7.7 میلی‌متر ساخته شده است، اما گوشی بزرگ‌تر ابعادی معادل 160.2 در 75.7 در 7.9 میلی‌متر دارد.

از دیگر مشخصات یکسان این دو موبایل می‌توان به رم 3 و 4 گیگابایتی، حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی، اسکنر اثرانگشت، تشخیص چهره، عملکرد بیکسبی (بدون بیکسبی وویس) و اتصال ان‌اف‌سی (بسته به بازار) اشاره کرد. اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض روی هر دو گوشی اجرا می‌شود. سامسونگ گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و ارغوانی عرضه می‌شوند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت این گوشی‌ها در دست نیست. گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس تا پایان این ماه در برخی بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر