;
coinex

تست مقاومت هواوی پی 20 پرو ؛ پرچم‌دار هواوی در زیر شکنجه [تماشا کنید]

در ویدیوی این مطلب تست مقاومت هواوی پی 20 پرو را خواهید دید که در آن پرچمدار جدید هواوی تمام و کمال شکنجه خواهد شد و پایان خوشی در انتظارش نیست. 

پرچمدار هواوی این بار در یکی از مشهورترین کانال‌های یوتوب تحت بررسی قرار گرفته و ویدیوی تست مقاومت هواوی P20 پرو برای شما آماده شده است. این محصول با کیفیت هواوی در این آزمون خراشیده شده، خم می‌شود، می‌سوزد و تا زمانی که نمایشگر آن نشکسته است، تقریبا خوب مقاومت می‌کند.

شیشه‌ی نمایشگر هواوی پی 20 پرو تقریبا تا درجه 5 از مقیاس سختی Mohs مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد، در درجه 6 این آزمون خراشیده شده و در درجه 7 دچار خراشیدگی عمیق می‌شود. توجه داشته باشید که پرچمدار جدید هواوی بر خلاف سایر رقبای اندرویدی خود از پوشش محافظ گوریلا گلس بهره نمی‌برد. مقاومت هواوی پی 20 پرو در تست شعله نیز خوب بوده و حدودا 20 ثانیه در برابر شعله‌ی فندک مقاومت می‌کند و سپس نشانه‌های آسیب دیدگی نمایان می‌شود.

اما زمانی که نوبت به تست خم شدن می‌رسد، همانطور که خواهید دید، هواوی P20 پرو بسیار سریع‌تر از انتظار خمیده می‌شود و نهایتا نمایشگر دستگاه ترک می‌خورد.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو


البته پس از خم شدن در جهت عکس، این ترک صفحه نمایش تشدید نمی‌شود و به نظر می‌رسد که ترک اولیه نیز به دلیل خراشیدگی عمیقی که با درجه‌ی 7 از مقیاس سختی Mohs بر روی نمایشگر ایجاد شده بود، به وجود آمده است؛ یعنی اگر نمایشگر دستگاه خراشیده نشده بود، احتمالا در تست خمیدگی ابتدا نیز دچار ترک خوردگی نمی‌شد.

تست‌های مقاومت این‌چنینی معمولا شرایطی را بررسی می‌کنند که گوشی‌های هوشمند به صورت روزمره با آن‌ها مواجه نمی‌شود؛ بنابراین نگران نباشید، نه پرچمدار هواوی پرو و نه هیچ پرچمدار دیگری برای مقاومت در برابر چنین تست‌هایی ساخته نشده است، اما به طور کلی تست مقاومت هواوی پی 20 پرو در مقایسه با رقبا چندان نمایش امیدوارکننده‌ای به شمار نمی‌آید.

رقبایی از جمله گلکسی اس 9 سامسونگ که با قاب محکم و شیشه‌ی قطورش به راحتی از تست مشابه خمیدگی سربلند بیرون آمد و همچنین هواوی میت 10 پرو، گوگل پیکسل ایکس ال 2 و آیفون 10 هیچ‌کدام در این تست خمیدگی دچار مشکل نشده‌اند. در واقع باید گفته اکثریت محصولاتی که این کانال یوتیوب با همین روش مورد بررسی قرار داده، حتی با وجود خراش‌های ایجاد شده در مرحله‌ی اول، در تست خمیدگی دچار مشکل نشده بودند.


بیشتر بخوانید: بررسی گوشی هواوی پی 20 پرو


بنابراین به عنوان نتیجه‌گیری باید گفت که هرچند هواوی P20 پرو تقریبا از هر جنبه یک محصول فوق‌العاده به شمار می‌رود، اما به لحاظ مقاومت کمی ضعیف‌تر از رقبایش ظاهر شده است. اکنون از شما دعوت می‌کنیم ویدیو جالب تست مقاومت هواوی P20 پرو را تماشا کنید و سپس نظرات خود را درباره‌ی این پرچمدار هواوی با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر