;
coinex

از کار انداختن واتساپ و سیستم عامل اندرویدی با ارسال نوعی پیام

تعدادی از کاربران در مورد از کار انداختن واتساپ و حتی سیستم عامل اندروید با ارسال تعدادی جملات خاص گزارشاتی را ارسال کرده اند.

به گزارش تکراتو، ارسال یک سری پیام متنی مشخص به واتس‌اپ می‌تواند این اپلیکیشن و یا حتی یک دیوایس اندرویدی را به طور کامل از کار بیندازد. گویا این پیام‌های متنی دارای نشانه‌هایی مخفف هستند.

از کار انداختن واتساپ و دستگاه های اندرویدی به راحتی

وقتی کاربران بخشی از این پیام‌های خاص را لمس ‌کنند، این نشانه‌های مخفی گسترش پیدا می کنند و بار پردازشی سنگینی روی دیوایس ایجاد شده و باعث می شود واتس‌اپ یا به طور کامل سیستم عامل اندروید از پا درآید. این امر از کار انداختن واتساپ و حتی ری‌استارت شدن سیستم عامل را به دنبال خواهد داشت.

پیام‌های ارسالی توسط کاربران انواع گوناگونی دارند. به عنوان مثال یکی از آن‌ها جمله‌ی این خیلی جالبه، است که در انتهای آن ایموجی گریه از شدت خنده مشاهده می شود. این نشانه‌های مخفی دقیقا بین جمله و ایموجی خود را پنهان کرده‌اند، بنابراین وقتی انگشت این پیام را لمس کند، گسترش پیدا کرده و از کار انداختن واتساپ را باعث می شود.

از کار انداختن واتساپ

پیام دیگر، اگر روی این نقطه سیاه اشاره کنید، واتس‌اپ هنگ می‌کند، است و واقعا هم این اتفاق می‌افتد. با تبدیل این متن به کدهای HTML مشخص شده که در صورت اشاره به آن عبارتrlm:&  بارها و بارها تکرار می‌شود و همین می‌تواند واتس‌‌اپ یا حتی سیستم عامل را به خاطر پردازش این موضوع از کار بیندازد.

از کار انداختن واتساپ و سیستم عامل اندروید

تیم واتس‌اپ تاکنون نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده، بنابراین بهتر است تا برطرف شدن این مشکل وقتی چنین پیام هایی را دیدید، روی آنها کلیک نکنید.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر