;
coinex

ارائه 400 دستگاه خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین به بازار

400 دستگاه خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین به بازار ارائه خواهند شد. رئیس دانشگاه آزاد واحد قزوین از اخذ مجوز شماره گذاری این خودروها خبر داد.

به گزارش تکراتو، ۴۰۰ دستگاه خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار خواهند شد. مرتضی موسی خانی در مراسم پاسداشت مقام معلم اعلام کرد که مجوز شماره گذاری خودروی برقی ۲ نفره این دانشگاه اخذ شده است.

تولید خودروی برقی در دانشگاه آزاد قزوین

به گفته موسی خانی قرار است در پنج مرحله، ۴۰۰ دستگاه خودروی برقی دانشگاه قزوین وارد بازار شوند. وی ادامه داد که آنها به صورت جدی به دنبال جذب سرمایه گذار برای این محصول بومی و تولید شده توسط پژوهشگران خود هستند و قرار است که دولت و شخص رئیس جمهور نیز از آنها حمایت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در ادامه اعلام کرد که این واحد دانشگاهی با ۱۶۲ هزار مراجعه به پایگاه های علمی، رتبه اول کشور را به دست آورده است و تاکید کرد که تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی از برخی واحدهای دیگر کمتر است.

موسی خانی عنوان کرد که امروزه بیشتر دانشگاه های جهان به سوی استارتاپ ها، محصولات نوآورانه و تولید ثروت از محل دانش حرکت می کنند و بنابراین برای تحقق شعار امسال که سال حمایت از کالای ایرانی است، دانشگاهیان نباید حمایت از کالای ایرانی را فراموش کنند.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر