;
coinex

نسخه iOS واتساپ بروزرسانی شد: مجهز به حالت نمایش تصویر در تصویر و چند بهینه سازی دیگر!

واتساپ آپدیت جدیدی را برای کاربران iOS منتشر کرد. این آپدیت بهینه سازی‌هایی را برای کاربران اروپایی به همراه ویژگی‌های جدیدی برای سایر کاربران ارائه می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی آپدیت جدید شبکه اجتماعی واتساپ (WhatsApp) که از طریق بروزرسانی در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون گذاشته شده است، قابلیت نمایش تصویر در تصویر این آپدیت محسوب می‌شود. این حالت در حال حاضر تنها دو سرویس فیس‌بوک و اینستاگرام را پشتیبانی می‌کند؛ به این نحو که می‌توانید یک لینک ویدیو را از یکی از این سرویس‌ها دریافت کنید و آن را از طریق واتساپ پخش نمایید.

ویژگی دیگر اینکه کاربران می‌توانند همزمان با تماشای محتوای ویدیویی، با دوستان خود چت کنند. این بروزرسانی ویژگی‌های مدیریتی جدیدی را نیز به همراه دارد. برای مثال اگر شما مدیر یک گروه باشید می‌توانید دسترسی‌های مدیریتی دیگر کاربران مدیر آن گروه را پاک کنید. شما می‌توانید این کار را به کمک گزینه Dismiss As Admin که در منو Group info گذاشته شده است، انجام دهید. مدیران گروه به کمک بروزرسانی جدید می‌توانند تعیین کنند که چه کسی موضوع، آیکون و توضیحات گروه را تغییر دهد. این قابلیت از طریق بخش تنظیمات Group info / Group در اختیار کاربران گذاشته شده است.

بروزرسانی جدید واتساپ چند بهینه سازی و تغییر جدید را هم با خود به همراه دارد از این رو می‌توانید در دستگاه iOS خود با دریافت و نصب این آپدیت کارایی بهتری را از قابلیت‌های شبکه اجتماعی واتساپ دریافت کنید.

بروزرسانی واتساپ

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر