;
coinex

گلکسی جی 6 2018 سامسونگ به دکمه فیزیکی بیکسبی مجهز می‌شود

تا به امروز چندین عکس در فضای مجازی، گوشی گلکسی جی 6 جدید سامسونگ را به تصویر کشیده‌اند و اخیرا هم تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده است.

این تصاویر توسط شرکت چینی TPU که در زمینه ساخت کاورهای محافظ فعالیت دارد، منتشر شده‌اند. تصویری که در انتهای این مطلب مشاهده می‌کنید، جدیدترین شایعه‌ای را که اخیرا در مورد گوشی گلکسی جی 6 (2018) مطرح شده است، تایید می‌کند. در این تصویر نشان داده شده است که گلکسی جی 6 2018 از یک کلید فیزیکی بیکسبی (Bixby) هم بهره می‌برد. این گوشی میان‌رده جدید چند وقت پیش توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده و چند سازمان مشابه دیگر تایید شده و در چندین تست بنچمارک هم حضور داشته است.

مشخصات گلکسی جی 6 2018 سامسونگ

گلکسی جی 6 (2018) یک گوشی میان‌رده نه چندان قدرتمند محسوب می‌شود. گفته شده است که این محصول از یک پردازشگر اگزینوس 7870 سامسونگ با سرعت کلاک 1.59GHz، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند هم مانند محصولات جدید سامسونگ با یک نمایشگر سوپر AMOLED اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) دارای نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه شود. نتایج تست‌های بنچمارک این محصول نیز به این امر اشاره دارند که گلکسی جی 6 2018 سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9.0 (Samsung Experience 9.0) را بر روی خود دارد.

تصاویری که اخیرا توسط شرکت TPU منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که کلید بیکسبی گلکسی جی 6 2018 ، در دیوار جانبی سمت راست گوشی گذاشته شده است. این گوشی هوشمند قرار است که یک دوربین تک سنسوری اصلی را در اختیار کاربرانش بگذارد و مانند گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به یک اسکنر اثر انگشت پشتی مجهز باشد.

گفته شده است که گلکسی جی 6 (2018) شماره سریال SM-J600 را بر روی خود دارد و قبل از این که به طور جهانی عرضه شود، به طور رسمی در اوایل فصل تابستان معرفی می‌شود. بیشتر گوشی‌های سری جی جدید سامسونگ در ایالات متحده هم عرضه شده‌اند با این حال منابع خبری معتقدند که سازنده مشهور کره‌ای این سری از گوشی‌های خود را عمدتا برای عرضه در کشورهای در حال توسعه ساخته است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نام محصولات سری جی این سازنده که در ایالات متحده عرضه می‌شوند با نام محصولاتی که از این سری به طور بین المللی عرضه می‌شوند، تفاوت دارند.

گلکسی جی 6 2018

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر