;
coinex

تلاش مایکروسافت برای تشخیص دستخط با استفاده از ابزار Ink Analysis در اپلیکیشن ها

پروژه تشخیص دستخط مایکروسافت در جریان رویداد بیلد رونمایی شد. پروژه Ink Analysis  قادر است دستخط افراد و شکل های ترسیمی را تشخیص دهد.

به گزارش تکراتو، توسعه دهندگان می توانند با استفاده از رابط برنامه‌نویسی کاربردی یاد شده، این ویژگی جدید را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند. مایکروسافت تاکید نمود که  این سرویس علاوه بر ویندوز، در پلتفرم‌های دیگر می تواند استفاده شود.

تشخیص دستخط با ابزار Ink Analysis

پیش از این نیز کمپانی ردموندی امکان استفاده از سیستم تشخیص دست خط را در ویندوز 10 به عنوان بخشی از Windows Ink فراهم کرده بود. البته خیلی وقت است که کیبورد لمسی تعبیه شده در ویندوز 10 قادر است دست خط کاربران را تشخیص دهد. لازم به ذکر است که سرعت خوانش ابزار‌های یاد شده بسیار کم است و کاربران ترجیح می دهند به این دلیل از این روش استفاده نکنند.

شاید این مسائل باعث شده باشد که مایکروسافت به توسعه دهندگان پلتفرم‌های مختلف اجازه دهد که از این سرویس در برنامه‌های خود استفاده کنند تا کاربران نیز بتوانند از این ویژگی بهره ببرند.

البته این کمپانی هنوز اطلاعاتی درباره هزینه‌ی این سرویس ارائه نکرده و به احتمال قوی توسعه دهندگان در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهند کرد که چگونه می خواهند از این رابط برنامه‌نویسی کاربردی در برنامه‌هایشان استفاده کنند.

در جریان این رویداد مایکروسافت همچنین از رابط برنامه نویسی (API) جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند گفتار را نوشته و برعکس نوشته را به گفتار تبدیل کند. این رابط همچنین می تواند صدای استفاده شده را شخصی سازی کند و توانایی‌های ترجمه را نیز به کار ببرد.

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر