;
coinex

شیائومی از گوشی پرچمدار می میکس 2 اس نسخه‌ی آرت اسپیشال ادیشن رونمایی کرد

شیائومی یک مدل خاص از اولین گوشی پرچمدار 2018 خود را با نام می میکس 2 اس آرت اسپیشال ادیشن معرفی کرده است.

تصاویر گوشی پرچمدار می میکس 2 اس آرت اسپیشال ادیشن (Mi MIX 2S Art Special Edition) اخیرا در وب سایت شیائومی قرار گرفته است. اطلاعات قرار گرفته در این سایت از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی پرچمدار هم مانند پیشرفته‌ترین مدل گوشی می میکس 2 اس با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی ثابت عرضه می‌شود. سازنده مشهور چینی گفته است که کاربران علاقمند می‌توانند می میکس 2 اس آرت اسپیشال ادیشن را از تاریخ 20 اردیبهشت (10 مه) با قیمت 675 دلار خریداری کنند.

بد نیست بدانید که این گوشی زیبا با همکاری شرکت شیائومی و موزه بریتانیا ساخته شده است. همان طور که در تصاویر این خبر مشاهده می‌کنید مدل آرت اسپیشال ادیشن این گوشی هوشمند با یک طراحی کاور و جعبه متفاوت عرضه می‌شود. این گوشی همچنین تصاویری هنری را نیز در قالب تصاویر پیش زمینه استاندارد به همراه یک کاور محافظ با طراحی هنری در اختیار کاربرش می‌گذارد.

مشخصات می میکس 2 اس آرت اسپیشال ادیشن

این دستگاه از نظر سایر مشخصات نظیر ابعاد بدنه و سخت افزارهای داخلی به مدل معمولی می میکس 2 اس شیائومی شبیه است. این محصول هم از یک بدنه فلزی – سرامیکی، نمایشگر دارای حاشیه‌های جانبی بسیار باریک، دوربین دوگانه اصلی 12 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت پشتی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات می میکس 2 اس آرت اسپیشال ادیشن می‌توان به یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845، نمایشگر 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن تصویر 2160 در 1080 پیکسلی و گوشه‌های منحنی شکل، باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری MIUI 9.5 اشاره کرد. این گوشی دو سیمکارته زیبا به قابلیت اتصالی بلوتوث 5 نیز مجهز است و فناوری شارژ سریع 3 کوالکام را هم پشتیبانی می‌کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر