;
coinex

از دوربین گوشی خود برای تعیین جهت در گوگل مپس استفاده کنید

کاربران می توانند از این پس از دوربین گوشی خود برای تعیین جهت در گوگل مپس استفاده کنند. گوگل به تازگی این امکان جدید را فراهم کرده است.

به گزارش تکراتو، گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود یعنی Google I/O از ویژگی جدیدی برای اپلیکیشن Google Maps پرده برداشت. در بعضی مواقع تعیین جهتِ حرکت براساس نقطه‌ی آبی رنگ که محل کاربر را نشان می دهد مشکل است. در این حالت ممکن است لازم باشد چند قدمی حرکت کرد تا بتوان جهت حرکت خود را پیدا کرد.

استفاده از دوربین گوشی برای تعیین جهت در گوگل مپس

ویژگی جدیدی که به اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شده، استفاده از دوربین گوشی برای تعیین جهت در گوگل مپس است. در این حالت لازم است پس از تعیین مقصد دوربین گوشی را فعال کنید و روبه‌روی مسیر حرکت قرار دهید. پس از آن، گوگل به کمک ابزارهای یادگیری ماشین جهت حرکت شما را مشخص می‌کند و با چند فلش نشان می‌دهد که شما در چه جهتی در حال حرکت هستید.

چون بسیاری از افراد توانایی مناسبی در جهت‌یابی ندارند، این ویژگی جدید می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد. به نظر می رسد که این ویژگی چند هفته ی دیگر در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر