;
coinex

تقدیر از همراه اول به عنوان حامی اول کسب و کارهای نوپا در کشور

تقدیر از همراه اول به دلیل ارج نهادن به اقدامات آنها در خصوص مشارکت با دانشگاه در زمینه شتاب ‌دهی و حمایت از تیم‌ های کسب و کار جوان صورت گرفت.

به گزارش تکراتو، در مراسمی که روز سه شنبه  ۱۸ اردیبهشت ماه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار ‌شد، از همراه اول به عنوان یکی از کارفرمایان کلیدی دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر گشت.

تقدیر از همراه اول به دلیل کمک به کسب و کارهای نوپا

در جریان این مراسم دکتر نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول تندیس و لوح تقدیر را دریافت کردند. این مراسم با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان، حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول، محمود مدرس هاشمی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان، عصر روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار شد.

براساس این گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران در راستای تکمیل جریان تبدیل شدن به یک واحد دیجیتال و در راستای تکمیل زنجیره ایده تا محصول و همچنین تقویت هر چه بیشتر تعاملات و همکاری ‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و اقتصادی با دانشگاه ‌های کشور اقدام به عقد قرارداد و موافقتنامه‌ با دانشگاه‌ های شهید بهشتی، شیراز و صنعتی اصفهان نمود.

این شرکت‌ ها که با نام‌ های تجاری هوشمند اول بهشتی، هوشمند اول برتر شیراز و هوشمند اول برنای اصفهان و به ترتیب با نام های اختصاری هاب، هاب شیراز و هاب اصفهان تأسیس شده‌ اند، علاوه بر پرداختن به فعالیت‌ های شتابدهی ایده‌ ها و حمایت از استارتاپ‌ ها به فعالیت در حوزه تجمیع‌ کنندگی خدمات ارزش افزوده(Value Added Services) نیز می ‌پردازند.

اقدامات هاب های دانشگاهی همراه اول

هاب های دانشگاهی به عنوان بازوی اجرایی همراه اول عمل می کنند و در ارائه خدمات شتابدهی به استارتاپ‌ ها و ایده ‌های نوین، به ارائه خدمات مختلف ارزش افزوده مانند تولید محتوا، نرم‌افزار، بازی رایانه ‌ای، فیلم و انیمیشن، صنایع فرهنگی خلاق، اسباب ‌بازی، فیلم و موسیقی، تبلیغات خلاق، محصولات و خدمات مرتبط با امنیت اطلاعات و شبکه، محصولات و خدمات حوزه توریسم، محصولات مربوط به حوزه ورزش و مانند آنها با تمرکز بر خدمات ارزش افزوده موبایل می‌ پردازند.

.

منبع: mci

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر