coinex
راهنمای خرید تکراتو

هدف فیسبوک از تاسیس بخش بلاکچین چه می تواند باشد؟

فیسبوک در حال ایجاد تغییراتی در روند اجرای فعالیت های خود است. به نظر می رسد که فیس بوک قصد راه اندازی و تاسیس بخش بلاکچین را داشته باشد.

به گزارش تکراتو، چند ماه پیش بود که مدیرعامل فیسبوک با انتشار پستی از مسئولان این کمپانی خواست تا جنبه های مختلف ارزهای مجازی را مورد بررسی عمیق قرار دهند.

تاسیس بخش بلاکچین توسط فیسبوک

فیس بوک هنوز اطلاعات زیادی در مورد تاسیس بخش بلاکچین ارائه نکرده است اما برخی از افراد عقیده دارند که ممکن است فیس بوک از این فناوری برای ذخیره داده های رمزنگاری شده، فراهم کردن امنیت بیشتر یا حتی راه اندازی ارزمجازی مختص خود بهره بگیرد.

تاسیس بخش بلاکچین در فیس بوک به سرپرستی دیوید مارکوس خواهد بود که معاون محصولات پیام رسانی و نظارت بر مسنجر فیسبوک است. وی همچنین سابقه مدیریت PayPal را هم در کارنامه خود دارد.

او در صفحه فیسبوک خود در مورد بخش بلاکچین نوشت که پس از حدود چهار سال مدیریت در مسنجر، تصمیم گرفته اند به سراغ چالشی جدید بروند. به گفته وی آنها اکنون در حال بررسی بهترین راه های استفاده از مزیت های فناوری بلاکچین هستند.

اگر هدف فیس بوک از تاسیس بخش بلاکچین ، ایجاد تحول اساسی در ساختار خود باشد، احتمالا  این کمپانی بیشتر از همیشه زیر ذره بین قرار خواهد گرفت.

.

منبع: recode

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر