;
coinex

رونمایی از طرح اولیه تاکسی شهری هوایی اوبر

طرح اولیه تاکسی شهری هوایی اوبر در کنفرانسی رونمایی شد. قرار است این تاکسی ها تا دو سال دیگر راه اندازی شوند.

به گزارش تکراتو، تاکسی شهری هوایی اوبر رونمایی شده و قرار است هرچه زودتر راه اندازی شوند. هزینه سفر با تاکسی شهری هوایی اوبر  ۱.۸۴ دلار به ازای هر مایل اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: هک تاکسی اینترنتی اوبر ؛ معروفترین سرویس تاکسی‌یاب آنلاین جهان


رونمایی از تاکسی شهری هوایی اوبر

اوبر قصد دارد شبکه ای از تاکسی های پرنده شهری بسازد. این شرکت برای نخستین بار در اجلاسی در لس آنجلس از طرح اولیهUber Air   رونمایی کرد. تاکسی شهری هوایی اوبر از زمین بلند می شود و فرود می آید. این طرح برای شهرهای شلوغ بسیار مناسب است.

طرح اولیه تاکسی شهری هوایی اوبر

دارا خسروشاهی مدیر ارشد اجرایی اوبر در این باره اعلام کرد که آنها قصد دارند شبکه ای از این وسایل نقلیه ایجاد کنند تا مردم عادی بتوانند در مسافت های طولانی تر از تاکسی های هوایی استفاده کنند و با هزینه ای معقول از ترافیک در امان باشند.

طرح اولیه تاکسی شهری هوایی اوبر رونمایی شد

در مدل هایی از این تاکسی هوایی اوبر که ارائه شده است، این وسایل نقلیه بیشتر شبیه به بالگرد هستند که با استفاده از چند پروانه از روی زمین بلند می شوند.

برای این طرح همچنین شبکه ای از  Skyportها نیز در نظر گرفته شده که قرار است این سکوهای فرود روی بام ساختمان ها ساخته شوند. همچنین مسافران برای سفارش تاکسی شهری هوایی اوبر می توانند از اپلیکیشن مخصوص این تاکسی ها نیز استفاده کنند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر