;
coinex

ارائه دو مدل ساعت هوشمند جدید توسط ال جی به زودی

به نظر می رسد که ال جی قرار است دو مدل ساعت هوشمند جدید روانه بازار کند. این ساعت ها از سیستم عامل Wear OS  بهره می برند.

به گزارش تکراتو، ال جی قصد دارد تا دو مدل ساعت هوشمند جدید را از خانواده های Style و Sport روانه بازار کند. اسمارت واچ های جدید قرار بود از اتصال مخابراتی پشتیبانی کنند اما به نظر می رسد که تغییراتی در ساخت آنها ایجاد شده است.

ارائه دو مدل ساعت هوشمند جدید از ال جی

به نظر می رسد ال جی قصد کنار گذاشتن اتصال مخابراتی، NFC  و GPS را داشته باشد و اسمارت واچ های جدید خود را فقط به وای فای و بلوتوث تجهیز کند.

از جمله مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند جدید ال جی می توان به چیپست اسنپدراگون 2100 برای پوشیدنی ها، حافظه رم 768 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ضمناً جواز  IP68، مقاومت دستگاه در برابر آب را تضمین می کند.

قیمت این ساعت هوشمند جدید ال جی بین 300 الی 400 دلار خواهد بود و تا پیش از پایان ماه جاری میلادی، در دو رنگ مشکی و نقره ای به دست مشتریان خواهد رسید. به نظر می رسد که ال جی بزودی مراسمی برای رونمایی از این دیوایس ها برگزار خواهد کرد.

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر