coinex
راهنمای خرید تکراتو

علت حذف اپلیکیشن های ارسال کننده موقعیت کاربران از اپل استور چیست؟

اپل جدیدا تعدادی از اپلیکیشن های ارسال کننده موقعیت کاربران را از اپ استور خود حذف کرده است. این امر نشان از آغاز محدودیت هایی جدید دارد.

به گزارش تکراتو، اپل قوانین سختگیرانه ای برای به اشتراک گذاری اطلاعات مکان کاربران اعمال کرده است. این کمپانی به تازگی تعدادی از اپلیکیشن هایی که اطلاعات مکان های کاربران را بدون دریافت رضایت صریح آنها با شخص ثالث به اشتراک می گذاشت، از اپ استور حذف کرده است.

حذف اپلیکیشن های ارسال کننده موقعیت کاربران از اپل استور

اپل برای توسعه دهندگان نامه ای ارسال کرده و در آن در مورد عدم تطابق اپلیکیشن های آنها با بخش های 5.1.1 و 5.2.2 قوانین اپل هشدار داده است. بر اساس قوانین اپل استور توسعه دهندگان نباید اطلاعات مکان کاربران را بدون کسب رضایت آنها به شخص ثالث ارسال کنند یا از آنها برای استفاده های تأیید نشده بهره ببرند.

این کمپانی در ادامه‌ی حذف اپلیکیشن های ارسال کننده موقعیت کاربران ، به توسعه دهندگان اعلام کرد که هر گونه کد، فریم ورک یا کیت توسعه نرم افزاری که برای جمع آوری داده ها و به اشتراک گذاری آنها با اشخاص ثالث به استفاده می شود را، حذف کنند تا اپ آنها دوباره بتواند در اپل استور قرار گیرد.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر