;
coinex

گوشی جدید لنوو با یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه معرفی می‌شود

در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده از یک نمایشگر بدون حاشیه معیار تعیین کننده برای گرفتن سهم بیشتری از بازار است. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد گوشی جدید لنوو پرداخته‌ایم که قرار است بر این مبنا تولید شود.

تصویر گوشی جدید لنوو (lenovo) در صفحه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Weibo) منتشر شده است. آقای چانگ چنگ (Chang Cheng)، نایب رئیس شرکت لنوو، گفته است که این گوشی هوشمند از یک پنل با نسبت صفحه نمایش به بدنه 95 درصدی بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این پنل فاقد ناچ (شکاف) است. با توجه به این عکس همچنین می‌توان گفت که هیچ حاشیه‌ای در بالا و دو طرف پنل این گوشی هوشمند ایجاد نشده است، اما این احتمال وجود دارد که محصول جدید سازنده مشهور چینی با یک حاشیه پایینی عرضه شود؛ هرچند که در این تصویر قسمت پایین گوشی نشان داده نشده است!

این تصویر همچنین به این نکته اشاره دارد که گوشه‌های نمایشگر گوشی جدیدی لنوو با طراحی منحنی شکلی ساخته شده‌اند و هیچ کلیدی در دیواره جانبی سمت چپ بدنه این محصول وجود نخواهد داشت. احتمالا همه کلیدهای فیزیکی این گوشی هوشمند در دیواره جانبی سمت راست آن جانمایی شده‌اند.

گوشی جدید لنوو

نمایشگر این گوشی هوشمند در تصویر منتشر شده تنها دو عدد 14 و 6 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این دو عدد به روز رونمایی از گوشی جدید لنوو که احتمالا چهاردهم ماه ژوئن باشد، اشاره می‌کند. نایب رئیس شرکت لنوو تنها همین جزییات را ارائه کرده است.

با اینکه آقای چنگ اطلاعاتی در مورد سخت افزارهای گوشی جدید لنوو مطرح نکرده، اما می‌توان احتمال داد که این گوشی هوشمند با یک چیپست هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

این احتمال نیز وجود دارد که این محصول به یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری خاص لنوو هم مجهز باشد. یک نمایشگر بزرگ با دکمه‌های مجازی، دوربین دوگانه اصلی و اسکنر اثر انگشت پشتی یا قرار گرفته در داخل نمایشگر از دیگر مشخصات احتمالی موبایل جدید لنوو است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر