;
coinex

مدیریت و کاهش استرس با یک اپلیکیشن ؛ Happy Not Perfect

کاهش استرس با یک اپلیکیشن امکان پذیر است. این اپلیکیشن قادر است در مدت زمانی کوتاه اضطراب و استرس را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش تکراتو، به تازگی اپلیکیشنی ساخته شده که در کمتر از ۵ دقیقه با چند ابزار ساده استرس را کاهش می دهد. این اپلیکیشن به کاربر کمک می کند احساس بهتری داشته باشد. هرچند کمی عجیب به نظر می رسد یک اپلیکیشن به فرد کمک کند تا احساسات خود را مدیریت کند، اما این اپلیکیشن در کمتر از ۵ دقیقه به کاربر ابزارهایی نشان می دهد تا بتواند با کنترل واکنش های شیمیایی بدن خود، خوشحال تر وآرام تر باشد و استرس کمتری داشته باشد.

Happy Not Perfect ، کاهش استرس با یک اپلیکیشن

این اپلیکیشن Happy Not Perfect نام دارد و راه حلی مدرن است که از طریق آن می توان به افراد کمک کرد تا احساس شادی بیشتری در زندگی داشته باشند. ساخت این اپلیکیشن ۳ سال است آغاز شده و برای طراحی آن از متخصصان اعصاب و روانشناسان کمک گرفته شده است.

این اپلیکیشن ابزارهایی مناسب را برای رصد و مدیریت سلامت فرد به کار می گیرد و  اربران پس از ثبت نام در این اپلیکیشن، می توانند در طیف وسیعی احساسات خود را  از عصبانی گرفته تا حتی دلشکستگی بیان کنند.

این اپلیکیشن بخشی به نام دریافت انرژی یا RECHARGE دارد که از طریق آن می توان به بیش از ۵۰ تمرین تنفسی دسترسی داشت. بخش دیگری به نامREFRESH  نیز وجود دارد که در مدت 5 دقیقه به آرام کردن سیستم عصبی کمک می کند و سطح کورتیزول را پایین می آورد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر