;
coinex

گذرگاه های بین المللی کشور به 7 نقطه افزایش یافتند

وزیر ارتباطات از افزایش گذرگاه های بین المللی کشور خبر داد و اعلام کرد که هم اکنون گذرگاه‌های بین‌المللی در تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان و تهران وجود دارند.

به گزارش تکراتو، آذری جهرمی اعلام کرد که دسترسی به بازار جهانی، امروز یک امر مهم برای فعالان کسب و کارهاست و نیازمندی کسب و کارها به ارتباطات موثر است. به گفته وی از دو سال پیش تمرکززدایی از گذرگاه‌های کشور آغاز شده و در حال حاضر گذرگاه‌های بین‌المللی در تبریز، مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان و تهران وجود دارد که موجب پایداری ارتباطات شده اند.

افزایش گذرگاه های بین المللی کشور

جهرمی در ادامه صحبت هایش در مورد افزایش گذرگاه های بین المللی کشور ادامه داد که با تلاشی که در شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته تعداد گذرگاه های بین المللی کشور به هفت نقطه افزایش پیدا کرده که هسته شبکه ملی اطلاعات نیز در این هفت نقطه مستقر شده تا درصورتیکه یکی از این نقاط از مدار خارج شد اختلالی در کار مردم احساس نشود.

به گفته جهرمی با وجود اینکه امروز قطعی‌های بین‌المللی زیاد شده اند، اما در زندگی مردم اختلالی وجود ندارد زیرا شبکه توزیع شده است. در پروژه IGW زیرساخت، زنجیره‌های مستقل هفت گانه به هم متصل می‌شوند و ۴.۲ ترابیت ظرفیت دارند و اگر یک گذرگاه از مدار خارج شود، کشورهای دیگر می‌توانند به آن کمک کنند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر