;
coinex

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام ؛ پس از فیلترینگ اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده کنیم؟

شما با کدام یک از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام آشنا هستید؟ اینستاگرام قابلیت های بیشتری دارد یا سایر اپلیکیشن های مشابه با آن؟

به گزارش تکراتو، اینستاگرام یک پلتفرم اشتراک گذاری تصاویر است که توانسته در بین کاربران به محبوبیت بالایی دست یابد. افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا عضو این شبکه اجتماعی هستند و تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق آن به اشتراک می گذارند.

در واقع می توان اینستاگرام را یک قاب خوش ساخت و با کیفیت دانست که از طریق آن زیبایی تصاویر ثبت شده به بهترین شکل ممکن در معرض دید سایر کاربران قرار می گیرد. اینستاگرام یک قطب قدرتمند در این حوزه است و عاشقان عکاسی را به سمت خود جلب می کند.


بیشتر بخوانید: بهترین برنامه‌های رایگان برای گرفتن تصویر اسکرین شات در ویندوز : کدام نرم افزار را نصب کنیم؟


بررسی اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام

تاکنون به این فکر کرده اید که اگر اتفاقی برای این پلتفرم بیافتد چه خواهد شد؟ اگر فیلتر شود چه ؟ باید هرچه زودتر به دنبال اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام بود تا در زمان لازم بتوان از آن استفاده کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی بعضی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام بپردازیم. با تکراتو، همراه باشید!

  • اپلیکیشن Dayflash

اپلیکیشن Dayflash

یکی از بهترین اپ‌هایی که می‌توان آن را در لیست اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام قرار داد، Dayflash است. این برنامه یک شبکه اجتماعی و ویرایشگر تصویر است که فعلا فقط نسخه  iOS آن موجود است و از نظر عملکرد بسیار شبیه به ایسنتاگرام است.

  • اپلیکیشن EyeEm

اپلیکیشن EyeEm

این اپلیکیشن بعد از ایسنتاگرام گزینه ای مناسب برای عاشقان عکاسی است. EyeEm چیزی حدود ۲۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و یکی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام به حساب می آید. قابلیت های متعدد این نرم افزار توانسته آن را در لیست برنامه های جایگزین اینستاگرام قرار دهد.

  • اپلیکیشن 500px

اپلیکیشن 500px

اپلیکیشن 500px با دارا بودن قابلیت هایی منحصر به فرد یکی دیگر از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام به حساب می آید. این برنامه نیز می تواند برای عاشقان عکاسی گزینه ای مناسب باشد. اپلیکیشن 500px چیزی حدود ۱۱ میلیون عکاس را در دل خود جای داده که همه آن‌ها به صورت روزانه در حال به نمایش گذاشتن آثار خود هستند.

  • اپلیکیشن Retrica

اپلیکیشن Retrica

Retrica اپلیکیشنی است که همه تمرکز خود را روی عکس‌‌های سلفی معطوف کرده و بنابراین می توان با آن سلفی‌های بهتر و با کیفیت‌تری گرفت. تقریبا تمام ویژگی‌های خوب اینستاگرام در Retrica دیده می‌شود. از فیلترهای جالب و خوش رنگ و لعاب گرفته تا افکت‌های زیبا و استیکرهای متفاوت.

اپلیکیشنRetrica  از فرمت GIF هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان از دل ویدیوها تصاویر متحرک خیلی جالبی بیرون کشید و استفاده کرد. اپلیکیشن Retrica امتیاز ویژه ای برای قرار گرفتن در لیست اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام دارد.

  • اپلیکیشن VSCO

اپلیکیشن VSCO

اپلیکیشن VSCO یکی از نرم افزارهایی است که طی این چند سال به خاطر ویژگی‌های خوبی که در ویرایش تصاویر داشته، به شهرت رسیده و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. باید گفت که  VSCO یک شبکه اجتماعی دارد که می‌توان در آن عکس‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت. کاربران حرفه‌ای بیشتری در این اپ دیده می شوند و بنابراین VSCO نیز می تواند یکی از اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: makeuseof

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام‌ما‌دوزاری.مان‌نه‌افتاده‌شما‌که‌این‌راهنمایی‌را‌میفرمایید‌کاربرد‌درایران‌نداره‌همه‌پیام‌رسانهای‌ خارجی‌قطع‌است‌بجز‌چین‌وروسیه‌پس‌دردی‌از‌کاربران‌درمان‌نمیکنه‌فقط‌از‌حجم‌اینترنت‌کم‌میشه‌ وهزینه‌ما‌افزایش‌پیدا‌میکنه

    پاسخ