;
coinex

سریع ترین اینترنت دنیا ؛ سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه

کرده جنوبی سریع ترین اینترنت دنیا را ارائه کرد. این کشور با ارائه اینترنت ۲.۵ گیگابیتی در صدر کشورهایی که سریع ترین اینترنت جهان را دارند قرار گرفت.

به گزارش تکراتو، کره جنوبی توانسته صدر نشین کشورهایی باشد که سریع ترین اینترنت دنیا را ارائه می کنند. براساس اخبار موجود، ارتباط اینترنتی این کشور حتی از قبل نیز سریع تر شده است.

سریع ترین اینترنت دنیا در کره جنوبی

شرکتSK Broadband  که از جمله ارائه دهندگان مطرح اینترنت در این کشور است، اعلام کرده که از این پس سرویس اینترنت خود را با سرعت ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می دهد، یعنی قصد دارد سریع ترین اینترنت دنیا را ارائه کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که سرعت های ۵ و ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را نیز ارائه خواهد کرد.

شرکت SK Broadband برای ارائه سرویس تازه خود از تکنولوژی شبکه نوری نافعال گیگابیت (موسوم به GPON ) کمک گرفته است. از این طریق امکان ارائه اینترنتی با سرعت ۵۲.۵ گیگابیت بر ثانیه با یک کابل فراهم می شود و می توان تا ۱۲۸ مشترک را میزبانی کرد.

در صورت اتصال دستگاه های مختلف به این شبکه (شامل موبایل ها، تبلت ها و اسپیکرهای هوش مصنوعی) هر گجت می تواند به اینترنتی با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه دسترسی پیدا کند هرچند سرعت متوسط در اختیار کاربران به طور معمول از رقم ۸۳۳ مگابیت بر ثانیه فراتر نخواهد رفت.

پوشش این شبکه اینترنتی تازه در کره جنوبی هنوز به نصف حد مورد انتظار نرسیده با این حال SK Broadband امیدوار است که تا سال ۲۰۲۰ با سرمایه گذاری ۹۳۳ میلیون دلاری روی این پروژه محدوده تحت پوشش خود را از ۴۰ به ۸۰ درصد برساند.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر