;
coinex

عکاسی با دوربین لومیکس تی اس ۷ تا عمق ۳۰ متری آب!

دوربین لومیکس تی اس ۷ محصولی جان سخت از شرکت پاناسونیک است که کاربر با استفاده از آن می تواند تا عمق 30 متری آب به عکاسی بپردازد.

به گزارش تکراتو، شرکت پاناسونیک از عرضه دوربین عکاسی تازه و خودکار خود به نام دوربین لومیکس تی اس ۷ خبر داده است. این دوربین از جمله محصولات بسیار مستحکم و جان سخت این شرکت اعلام شده است.

بررسی دوربین لومیکس تی اس ۷

با استفاده دوربین لومیکس تی اس ۷ می توان تا عمق ۳۰ متری آب هم عکاسی کرد. این دوربین همچنین ضد گرد و خاک، ضد شوک و ضدسرما است و به راحتی می توان از آن در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد هم استفاده کرد.

دقت این دوربین ۲۰.۴ مگاپیکسل اعلام شده و با استفاده از آن می توان در هر ثانیه تا ۱۰ عکس تهیه کرد. با استفاده از این دوربین امکان فیلم برداری با دو سرعت ۳۰ و ۲۴ فریم در ثانیه امکان پذیر است و برای سهولت استفاده یک نمایشگر ال سی دی نیز به دوربین اضافه شده است.

قدرت زوم اپتیکال این دوربین4.6x  است و با شبکه وای ای هم در ارتباط است و می توان از این طریق عکس های گرفته شده را سریعا منتقل نمود. امکان نصب کارت حافظه و اتصال به حافظه یو اس بی نیز در دوربین لومیکس تی اس ۷ وجود دارد. قیمت این دوربین که تابستان امسال روانه بازار خواهد شد، ۴۵۰ دلار است.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر