;
coinex

بررسی سهم آمازون در بازار اسپیکرهای هوشمند ؛ رقابت شرکت های فناوری

سهم آمازون در بازار اسپیکرهای هوشمند افزایش یافت. ارائه این دیوایس ها توسط آمازون نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش تکراتو، آمار تازه ای که توسط موسسه تحلیلی Strategy Analytics منتشر شده نشان می دهد که طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی بالغ بر 9.2 میلیون اسپیکر هوشمند به فروش رفته است. از این میزان 4 میلیون دستگاه مربوط به آمازون بوده که در سه ماهه ژانویه تا مارس به بازار عرضه شده است. این کمپانی دو برابر دیوایس بیشتر نسبت به همین بازه در سال گذشته میلادی روانه بازار کرده است.

بررسی سهم آمازون در بازار اسپیکرهای هوشمند

بررسی سهم آمازون در بازار اسپیکرهای هوشمند

با وجود اینکه آمازون در این زمینه رشد داشته است، اما سایر تولیدکنندگان عملکرد بهتری از خود نشان داده اند. زیرا آمازون در سه ماهه اول سال 2017 سهم 81.8 درصدی در بازار داشت اما اکنون به 43.6 درصد رسیده است. در این بین گوگل توانسته عملکرد بهتری نسبت به آمازون داشته باشد. گوگل توانسته 2.4 میلیون دستگاه به جای 300 هزار دستگاه عرضه کند و در سه ماهه ابتدایی سال، رشد شگفت انگیز 709 درصدی داشته است.

کمپانی چینی علی بابا (با سهم 7.6 درصدی از بازار) 700 هزار اسمارت فون عرضه کرده، اپل (با سهم 6 درصدی) 600 هزار اسپیکر هوم پاد عرضه کرده و شیائومی هم توانسته 200 هزار اسپیکر عرضه کند. لازم به ذکر است که این کمپانی ها تا 3 سال پیش، هیچ اسپیکر هوشمندی برای عرضه نداشتند. سایر تولیدکنندگان این محصول نیز 1.3 میلیون اسپیکر هوشمند به بازار عرضه کرده اند.

.

منبع: Phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر