;
coinex

جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) را تماشا کنید

در این مطلب یک ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) را برای شما آماده کرده‌ایم تا از نزدیک با جزئیات بسته‌بندی پرچمدار جدید ال‌جی آشنا شوید؛ بنابراین در ادامه حتما با تکراتو همراه باشید.

همان‌طور که خواهید دید، پس از جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو مانند دیگر محصولات اخیر این کمپانی با گوشی مواجه می‌شوید که به وسیله‌ی یک دستمال نرم مخصوص تمیز کردن دستگاه، پوشیده شده است. با برداشتن این دستمال برای اولین بار با گوشی جی 7 مواجه خواهید شد.

جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو

جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ)

یک دفترچه‌ی خوش آمد گویی زیر گوشی جای گرفته و سپس دفترچه‌ی اصلی راهنما که درون یک باکس مخصوص قرار گرفته، دیده می‌شود. بعد از دفترچه‌ی راهنما مطابق انتظار با شارژر دیواری، کابل USB نوع C و یک مبدل OTG روبرو هستیم و همچنین یک مبدل USB نوع C به میکرو USB نیز درون جعبه‌ ال‌جی جی 7 تین‌کیو موجود است. سپس یک جعبه‌ی کوچک سفید ساده نظر شما را جلب خواهد کرد که هدفون‌ جذاب ال‌جی درون آن جای گرفته‌ است.

اکنون نوبت ال جی G7 ThinQ است که روی برچسب تبلیغاتی آن چند مورد از ویژگی‌های بارز این محصول ذکر شده اند:

صفحه نمایش با روشنایی فوق‌العاده، دوربین هوشمند، اسپیکر مجهز به بوم‌باکس و دکمه‌ سخت‌افزاری اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل. در این ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 7 تین‌کیو با قرار گرفتن پرچمدار جدید این شرکت در کنار ال‌جی V30 می‌بینید که طراحی این دو محصول تا چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند.


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به ال جی جی ۷ تین کیو ؛ پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی


جالب اینجاست که ال‌جی تا پیش از این محصول خود، دکمه‌ی پاور را با سنسور اثر انگشت در پنل پشتی تلفیق کرده بود، اما این بار دکمه‌ی پاور را مانند دیگر گوشی‌های مرسوم به لبه‌ی کناری دستگاه منتقل شده است که برای اکثر کاربران مرسوم باشد.

مشخصات LG G7 ThinQ

اکنون به برخی از بارزترین مشخصات ال‌جی جی 7 تین‌کیو اشاره می‌کنیم. یک نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن QHD که طبق ادعای ال‌جی بیشترین روشنایی را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را دارد. ضمنا همان‌طور که در ویدیوی زیر خواهید دید ،ال‌جی در مخفی کردن ناچ نمایشگر عملکرد بسیار خوبی داشته است.

مشخصات ال‌جی جی 7 تین‌کیو

درباره‌ دوربین سلفی ال‌جی V30 انتقادات فراوانی به این شرکت رسید و احتمالا این شکایات در دوربین جلویی ال‌جی جی 7 تین‌کیو ترتیب اثر داده شده و دوربین دوگانه‌ی پشتی نیز از دو لنز 16 مگاپیکسلی تشکیل شده که یکی از آن‌ها لنز عریض است.

حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی اس‌دی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، چیپست پردازنده‌ اسنپدراگون 845، حافظه‌ی رم 4 گیگابایت و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 از دیگر مشخصات این پرچمدار ال‌جی هستند.

ضمنا یک نسخه ارتقاء یافته از این محصول نیز با نام ال جی جی 7 تین‌کیو پلاس نیز در چند کشور مختلف عرضه خواهد شد که حافظه‌ی داخلی آن 128 گیگابایت و حافظه‌ی رم آن 6 گیگابایت خواهد بود و این دو مورد مزیت اصلی این نسخه‌ی ارتقاء یافته است.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدئوی جعبه‌گشایی ال‌جی جی 7 تین‌کیو بنشینید و نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر