;
coinex

اجبار اپل در پرداخت جریمه به اتحادیه اروپا ؛ فرار مالیاتی نتیجه نداد

شرکت آمریکایی اپل مجبور به پرداخت جریمه به اتحادیه اروپا شد. روند پرداخت جریمه ۱۵ میلیارد دلاری اپل آغاز شده و اپل راه فراری ندارد.

به گزارش تکراتو، شرکت اپل که از مدت‌ها پیش تحت تاثیر فرار مالیاتی در کشورهای اروپایی محکوم به پرداخت جریمه ۱۵ میلیارد دلاری شده بود، اکنون بعد از مدت ها کشمکش دیگر راهی ندارد و باید مبلغ اعلام شده را بپردازد.

پرداخت جریمه به اتحادیه اروپا

در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی بود که کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت اپل از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ میلادی قوانین مالیاتی در این قاره را دور زده و به فرار مالیاتی متهم است. البته علاوه بر اپل شرکت هایی چون گوگل نیز اقدام به انجام این امر نموده اند.

اپل باید به دولت ایرلند ۱۵ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند که با انتقال مبلغ ۱.۷۷ میلیارد دلار این روند را آغاز کرده است. تعلل‌های اپل نه تنها سود و منفعتی نداشته بلکه کاهش ارزش دلار در برابر یورو باعث شد تا ضررهایی متوجه این کمپانی شود. اپل باید مبلغ بیشتری را به اتحادیه اروپا بپردازد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر