;
coinex

اضافه شدن منوی جدید Departments به استور ویندوز 10 مایکروسافت

مایکروسافت در نظر دارد تا برای پیدا کردن سریع تر یک محتوای دلخواه، منوی جدید Departments را در اپلیکیشن استور ویندوز ۱۰ اضافه کند.

به گزارش تکراتو، هدف مایکروسافت ترویج بهتر انواع مختلف محتواهای موجود در مایکروسافت استور است و بدین منظور در حال آزمایش و اضافه کردن منوی کشویی جدیدی به نام دپارتمان‌ها (Departments) به اپلیکیشن استور در ویندوز ۱۰ است.

اضافه شدن منوی جدید Departments به استور

مایکروسافت استور در ویندوز ۱۰ فقط شامل اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها نیست، بلکه فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، محصولات سخت‌افزاری، افزونه‌های مرورگر اج و بسیاری موارد دیگر نیز در آنجا یافت می شود.

اضافه شدن منوی جدید Departments به استور

بیشتر کاربران اعلام کرده اند که به دلیل سیستم نه‌چندان بهینه‌ی اپلیکیشن‌ها، کشف انواع محتوا در مایکروسافت استور دشوار است. به همین دلیل منوی جدید Departments  همراه با ۴ بخش اصلی نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها، سرگرمی، دستگاه‌ها و پیشنهادها طراحی شده تا پیدا کردن محتوای مورد نظر در آن راحت باشد. هر دسته‌بندی نیز خود دارای ۵ بخش مختلف است که با استفاده از آن‌ می‌توان به جستجوی محتوا در مایکروسافت استور پرداخت.

استفاده از این منو را نمی توان تغییر قابل توجهی در نظر گرفت اما چون کاربران می توانند از طریق آن محتوای مورد نظر را راحت تر پیدا کنند، می توان آن را مناسب دانست. این منوی کشویی فعلا در حال گذراندن آزمون A/B است، یعنی همه‌ی کاربران قادر به مشاهده‌ی آن نیستند.

مایکروسافت در نظر دارد در یک به‌روزرسانی که هم‌اکنون در حال توسعه است، تغییرات متعددی در منوهای ناوبری مایکروسافت استور اعمال کند و سپس آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

.

منبع: windowscentral

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر