;
coinex

مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) در وب‌‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد. HTC قصد دارد پرچمدار خود را در رویدادی که فردا برگزار می‌شود، رونمایی کند.

تا به حال برخی مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس در فضای آنلاین منتشر شده است. روز قبل تصاویری از این دستگاه به صورت تصادفی در وب‌سایت رسمی این شرکت لو رفت که برخی مشخصات آن را فاش کرد. امروز نیز مشخصات آن در گیک‌بنچ رویت شده و اطلاعات تازه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: تلگرام دی آر و مقاومت دیجیتالی در ایران ؛‌ آیا تلگرام DR امن است؟


مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

در فهرست مشخصات گیک‌بنچ فاش شده که یو 12 پلاس از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود. این تراشه همراه با رم 6 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. بنابراین اگر از کاربران پرمصرف هستید و معمولا چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا می‌کنید، با این سیستم روی تراشه با مشکل مواجه نمی‌شوید.

اچ تی سی یو 12 پلاس توانست در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 2407 و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 8894 دست پیدا کند. این گوشی با تکرار آزمون‌ها توانست امتیازهای 2404 و 8953 را کسب کند. این امتیازها با امتیازهای سایر گوشی‌های پرچمدار 2018 قابل مقایسه است و توانایی رقابت با آنها را دارد. یو 12 پلاس به اندروید 8.0 اوریو مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که اچ تی سی یو 12 از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 برخوردار می‌شود که در نسبت ابعاد به نمایشگر 18:9 ساخته شده است. این موبایل هوشمند با حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. یک دوربین دوگانه‌ با ترکیب لنزهای 12 و 16 مگاپیکسل در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر