;
coinex

اپلیکیشن گوگل لنز قابلیت تشخیص همزمان اجسام را نیز دارد

اپلیکیشن گوگل لنز به قابلیت تشخیص همزمان اجسام مجهز شد. گوگل در رویداد I/O امسال در مورد تغییرات این اپلیکیشن جالب سخن گفت.

به گزارش تکراتو، یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های جدیدی که به اپلیکیشن گوگل لنز اضافه شده، قابلیت تشخیص همزمان اجسام است. در آن لحظه که دوربین جلوی یک جسم گرفته شده است، گوگل لنز می‌تواند آن را بشناسد و اطلاعات مناسب را در مورد آن به کاربر ارائه دهد.

تشخیص همزمان اجسام در اپلیکیشن گوگل لنز

اپلیکیشن گوگل لنز

از طریق قابلیت تشخیص همزمان در اپلیکیشن گوگل لنز ، دیگر نیازی نیست برای شناختن اشیا دوربین را روی شیء نگه داشت و به محل آن ضربه زد بلکه همزمان اطلاعات شی به کاربر نشان داده می شود.

اپلیکیشن گوگل لنز همچنین در بروزرسانی جدید خود می‌تواند بیش از یک جسم را بشناسد. لازم به ذکر است که رابط کاربری برنامه نیز دچار تغییراتی شده و به جای استفاده از دیالوگ‌های حباب‌گونه مانند دستیار هوشمند گوگل، دستورالعمل‌هایی به اسلاید پایین اپلیکیشن اضافه شده که هر کدام از آن‌ها یک کار متفاوت انجام می‌دهند.

به عنوان مثالText  برای کپی استفاده می شود، با Pruduct می‌توان وسیله‌های مشابه را پیدا نمود و باBarcodes  هم بارکدهای محصولات را چک کرد. تغییرات جدید گوگل لنز هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته ولی به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

.

منبع: Androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر