;
coinex

افزایش ظرفیت مصرف ترافیک داخلی اینترنت تا ۳۰۳ گیگابیت

ظرفیت مصرف ترافیک داخلی اینترنت به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ۸ گیگابیت در سال گذشته به بیش از ۳۰۳ گیگابیت در ثانیه رسیده است.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود در مورد ظرفیت مصرف ترافیک داخلی اینترنت سخن گفت. وی اعلام نمود که در چند روز گذشته که بحث رفع فیلتر توئیتر مطرح شده است، عده ای پرسیده اند که تاکنون برای توسعه شبکه ملی اطلاعات چه اقداماتی انجام شده است؟

افزایش ظرفیت مصرف ترافیک داخلی اینترنت

وزیر ارتباطات با انتشار یک تصویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصرف ترافیک داخلی اینترنت که ۳۰۳.۲۴ گیگابیت بر ثانیه است و نیز ظرفیت مرکز تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات در تهران که ۲۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه است، سخن گفت. به گفته وی این آمار از مرکز تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات در تهران اخذ شده است.

بررسی ظرفیت ظرفیت مصرف ترافیک داخلی اینترنت

جهرمی ادامه داد که در سال گذشته این مرکز با ترافیک عبوری ۸ گیگابیت بر ثانیه افتتاح شده اما اکنون به بیش از ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است. وی این امر را رشد بیش از ۳۷ برابری تبادل ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات دانست.

جهرمی حضور جوانان در عرصه های بین المللی را عاملی برای رشد بیشتر محصولات داخلی هم در عرصه رقابت و هم کسب سهم بازار دانست.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر