;
coinex

هیلاری کلینتون علاقه مند به مدیریت فیس بوک است

هیلاری کلینتون که وزیر امور خارجه سابق آمریکا است، اعلام نموده است که وی به مدیریت فیس بوک ، یکی از برگترین شرکت های فناوری، علاقه دارد.

به گزارش تکراتو، هیلاری کلینتون روز جمعه برای دریافت مدال افتخار رادکلیف به دانشگاه هاروارد دعوت شده بود. هیلاری به دلیل تاثیرات مثبتی که روی جامعه داشته است، مورد تقدیر قرار گرفت.

علاقه کلینتون به مدیریت فیس بوک

در این مراسم مائورا هیلی، دادستان کل ماساچوست که از مخالفان ترامپ بود از کلینتون پرسید اگر می توانست مدیرعامل یک کمپانی باشد کدام شرکت را انتخاب می کرد. وی پاسخ داد: مدیر عامل فیسبوک. وی فیس بوک را بزرگ ترین پلتفرم خبری در جهان اعلام کرد و ادامه داد که بیشتر مردم خبرهای مختلف را فارغ از درست یا غلط بودن از فیسبوک پیگیری می کنند.

فیس بوک چند ماه پیش بود که با مشکلی بزرگ رو به رو شد و انتشار اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی باعث شد تا بسیاری از افراد اکانت خود در این شبکه را مسدود کنند.  اعتمادها نسبت به این کمپانی از بین رفته و تاکنون با مشکلاتی زیاد دست و پنجه نرم کرده است.

به عقیده هیلاری کلینتون دسترسی کاربران به اطلاعات صحیح و تصمیم گیری بر اساس آن برای حفظ دموکراسی جامعه ضروری است و فیسبوک راهی است که کاربران می توانند به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشند. البته فیس بوک نیز در حال بهبود عواقب غیرمنتظره مدل کسب و کار خود است و سعی دارد مانند قبل اعتماد کاربران را جلب کند.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر