;
coinex

ماشین لباسشویی جیبی ساخته شد؛ استفاده در هر مکان و زمان

محققان موفق به ساخت ماشین لباسشویی جیبی شدند. در این ماشین لباس شویی از امواج فراصوت برای تمیز کردن لباس‌ها استفاده می شود.

به گزارش تکراتو، شستن لباس در خانه زمان بر است که این مشکل در زمان مسافرت بیشتر می شود. اما استفاده از این ماشین لباسشویی جیبی می تواند مشکلات را حل کند.

ساخت ماشین لباسشویی جیبی

ماشین لباسشویی جیبی که سونیک سوک (Sonic Soak) نام دارد قادر است از امواج فراصوت برای تمیز کردن لباس ها استفاده کند. این دستگاه قادر است لباس‌ها، به ویژه لباس‌های نازک و ظریف و همچنین طلا و جواهرات، مسواک، کارد و چنگال، وسایل کودک، میوه، سبزیجات و اساسا هر چیز دیگری را بشوید. می‌توان آن را به یک تشت آب انداخت تا با استفاده از امواج فراصوت آنها را تمیز کند.

ماشین لباسشویی جیبی ساخته شد

نحوه عملکرد ماشین لباسشویی جیبی

این دستگاه در صورتی که در آب قرار گیرد امواج صوتی با فرکانس بالا و حباب‌های کوچک پرفشار ایجاد می‌کند. در ادامه این حباب‌ها با برخورد به لباس یا وسایل درون آب، آلودگی‌هایی مانند خاک، روغن و باکتری‌ها را از بین می‌برند.

ماشین لباسشویی جیبی

ویژگی های سونیک سوک

سونیک سوک دارای یک سیلندر فولاد ضد زنگ به اندازه 10.5 در 3.5 سانتی‌متر است که باید درون یک تشت یا سینک پر از آب و کمی مایع شوینده قرار داده شود و سپس به برق متصل گردد.

این دستگاه 50 هزار لرزش اولتراسونیک در هر ثانیه منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند تایمر دستگاه را تنظیم کرده و تنظیمات مختلف را از طریق اپلیکیشن این دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود اعمال کنند.

سونیک سوک برای شستشو تنها 10 درصد انرژی و کمتر از 2 درصد آب نسبت به ماشین لباسشویی معمولی استفاده می کند. این دستگاه برای انسان بی صدا است زیرا گوش انسان توانایی شنیدن اصوات با فرکانس فراصوت را ندارد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر