;
coinex

کاهش فروش گوشی های هوشمند تا سال 2019 ادامه دارد

تازه ترین گزارش موسسه تحقیقاتی معتبر IDC، نشان از کاهش فروش گوشی های هوشمند و کاهش عرضه جهانی موبایل تا سال 2019 دارد.

به گزارش تکراتو، شرکت تحقیقاتی IDC اعلام کرده است که فروش گوشی های هوشمند در سال گذشته میلادی حدود ۳ درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. به گفته آنها ممکن است این روند در سال جاری با کاهش دو درصدی همراه باشد و تا سال 2019 هم ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید: انتشار فهرست پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان


کاهش فروش گوشی های هوشمند تا سال 2019

کارشناسان این موسسه اعلام کردند که در سال آینده میلادی چیزی حدود ۱.۶۵۴ میلیارد دستگاه موبایل هوشمند در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد تا بازار موبایل های هوشمند بتواند رشدی ۳ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

کاهش فروش گوشی های هوشمند

براساس محاسبات این شرکت تحقیقاتی، در سال جاری ۸۴.۸ درصد از کل گوشی هایی که عرضه خواهند شد، مجهز به سیستم عامل اندروید خواهند بود که این به معنی عرضه چیزی در حدود ۱.۲۴۶ میلیارد دستگاه تلفن هوشمند اندرویدی در سال است. همچنین قرار است ۲۲۱.۴ میلیون دستگاه انواع آیفون نیز راهی بازار شود.

سهم گوشی های اندرویدی از بازار، با سرعتی کم اما پیوسته در حال افزایش است یعنی به نظر می رسد که این میزان در سال ۲۰۲۲ به ۸۵.۳ درصد برسد و اپل نیز ۱۴.۷ درصد از باقی بازار موبایل های هوشمند را از آن خود کند. لازم به ذکر است که تمامی این آمار و ارقام اعلام شده پیش بینی هستند و می توانند دستخوش تغییر قرار گیرند.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر