;
coinex

فاش شدن پیامک های کاربران به دلیل باگ اپلیکیشن گوگل

باگ اپلیکیشن گوگل ، باعث جنجال‌های زیادی در فضای مجازی شد. این باگ همچنین باعث شد تا پیامک های کاربران فاش شود.

به گزارش تکراتو، اخیرا در اپلیکیشن جستجوی گوگل رفتاری دیده شده که در نظر اول شبیه به یک ایستر اگ بوده، اما با یک تفاوت بسیار فاحش و آن هم فاش شدن اطلاعات و پیامک های کاربران است. این اتفاق نشان از یک باگ اساسی دارد. در حال حاضر برای برطرف شدن مشکل می توان دسترسی پیامک را غیر فعال نمود.

باگ اپلیکین گوگل

یکی از کاربران ردیت به نام Krizastro ادعا کرده که این باگ را در اپلیکیشن گوگل کشف نموده است. این فرد هنگام جستجوی عبارت the1975.com در اپلیکیشن، یک نقطه اضافی جلوی 5 گذاشته و عبارت به شکل the1975..com درآمده است. استفاده از یک نقطه اضافی باعث شده تا گوگل به جای جستجوی اینترنت، کل تاریخچه پیامک‌های گوشی را به نمایش درآورد.

البته بعضی کاربران ردیت کلمات دیگری را نیز کشف کرده‌اند که موجب فاش کردن پیامک‌ها می‌شوند:

– Vizela viagens

– Vizel viagens

– Izela viagens

– Zela viagens

با نوشتن هر کدام از عبارت‌های بالا در نوار جستجوی اپ گوگل، شاهد نمایش آخرین پیامک‌های موجود در اینباکس خواهید بود که دلیل این مشکل هنوز مشخص نشده است.

چگونه باگ اپلیکیشن گوگل را دور بزنیم؟

برای اینکه بتوانید تا زمان ارائه به‌روزرسانی و رفع باگ اپلیکیشن گوگل از لو رفتن پیامک‌هایتان جلوگیری کنید، کافیست در تنظیمات اندروید وارد صفحه مخصوص اپلیکیشن گوگل و قسمت دسترسی‌های آن شده و دسترسی به پیامک‌ها را غیر فعال کنید. در این صورت دیگر شاهد این باگ نخواهید بود.

گوگل تاکنون نسبت به این باگ واکنشی نشان نداده است.

.

منبع: Slashgear

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر