;
coinex

مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 اپل [تماشا کنید]

در این مطلب ویدیوی مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 را برای شما آماده کرده‌ایم تا ببینیم پرچمدار وان پلاس که طراحی آن با وجود بریدگی ناچ بسیار شبیه به پرچمدار اپل است، چه عملکردی در برابر این محصول دارد.

مقایسه وان پلاس 6 با آیفون 10

در مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، تفاوت اندازه‌ی این دو محصول است. پرچمدار وان پلاس از یک نمایشگر 6.28 اینچی با پنل آمولد بهره می‌برد و در مقابل پرچمدار اپل به یک نمایشگر آمولد 5.8 اینچی موسوم به سوپر رتینا مجهز است و اگر اندازه‌ی نمایشگر نیز در کنار کیفیت برای شما اهمیت داشته باشد، احتمالا وان پلاس را انتخاب خواهید کرد.

مقایسه وان پلاس 6 با آیفون 10

بدنه‌ی هر دوی این محصولات از شیشه ساخته شده و همینطور که خواهید دید سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در پنل پشتی وان پلاس 6 به چشم می‌خورد.

مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 در بخش دوربین نشان از رقابت نزدیک این دو دستگاه دارد. پرچمدار اپل از یک دوربین دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که اندازه‌ی دیافراگم لنز اصلی این دوربین f/1.8 است و در مقابل دوربین دوگانه پرچمدار جدید وان پلاس از دو لنز که لنز اصلی آن 16 مگاپیکسلی با اندازه‌ی دیافراگم f/1.7 و لنز دوم از یک سنسور 20 مگاپیکسلی ساخته شده، استفاده می‌کند.

وان پلاس 6 همچنان از وجود جک محبوب 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند است و اگر چشم بسته این دو محصول را همزمان در دست بگیرید، حس خواهید کرد که به لحاظ کیفیت ساخت و احساس مالکیت یک محصول درجه یک، تفاوتی میان این دو دستگاه وجود ندارد؛ به ویژه وقتی تفاوت قیمت چشمگیر این دو دستگاه را در نظر بگیرید، ارزش واقعی محصول جدید وان پلاس را بهتر درک خواهید کرد.

مشخصات فنی وان پلاس 6 از تنوع بیشتری برخوردار است، چیپست پردازنده‌ی اسنپدراگون 845 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند استفاده شده و یک نسخه‌ با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و نسخه‌ی دیگر این محصول با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

اما آیفون 10 گزینه‌های چندانی پیش روی شما قرار نمی‌دهد، چیپست پردازنده‌ی A11 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، عناصر ثابت این محصول هستند و تنها می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی مورد نظر خود را از میان دو حافظه‌ی داخلی 64 یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید.

مقایسه وان پلاس 6 با آیفون X

مهمترین تفاوت سخت افزاری در مقایسه وان پلاس 6 و آیفون X را می‌توان ظرفیت باتری این دو دستگاه قلمداد کرد. جایی که پرچمدار اپل با یک باتری حدودا 2700 میلی‌آمپر ساعتی به سختی می‌تواند یک روز را دوام بیاورد، اما قاتل پرچمداران جدید وان پلاس با بهره‌گیری از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی به راحتی یک روز را پشت سر می‌گذارد. ضمنا این محصول به قابلیت شارژ فوق سریع این شرکت نیز مجهز است و تنها با 30 دقیقه شارژ تقریبا نیاز یک روز کاری شما را پاسخگو خواهد بود.

مقایسه قیمت وان پلاس 6 با آیفون X

در نهایت می‌رسیم به چشمگیرترین تفاوت در مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 یعنی موضوع قیمت. نسخه 64 گیگابایتی از پرچمدار آیفون، 999 دلار قیمت دارد و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با برچسب قیمتی 1149 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه 64 گیگابایتی وان پلاس 6 تنها 529 دلار قیمت دارد.

جالب‌تر اینجاست که نسخه‌ی 128 گیگابایتی وان پلاس نیز تنها 50 دلار گران‌تر و 579 دلار به فروش می‌رسد و نهایتا نسخه 256 گیگابایتی این پرچمدار نیز 629 دلار قیمت دارد. در همین مقایسه کوتاه مشخص است که وان پلاس 6 محصولی کاملا شایسته رقابت با آیفون 10 به شمار می‌رود و این تفاوت قیمت بسیار فاحش، ارزش خرید این محصول را در مقایسه با پرچمدار اپل چند برابر افزایش می‌دهد.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی مقایسه وان پلاس 6 و آیفون 10 بنشینید و به ما بگویید که آیا شما نیز مثل ما اعتقاد دارید که محصولات اپل بیش از اندازه گران قیمت است یا این که فکر می‌کنید پرچمدار اپل حقیقتا دو برابر پرچمدار وان پلاس ارزش دارد؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر