;
coinex

اولین کارت حافظه 512 گیگابایتی میکرو SD رونمایی می‌شود

کارت حافظه 512 گیگابایتی میکرو SD الیت شرکت PNY اولین مموری کارت جهان است که از چنین ظرفیتی بهره می‌برد. این محصول هفته آینده معرفی خواهد شد.

کارت حافظه جدید شرکت PNY قرار است در نمایشگاه کامپیوتکس که در تایوان برگزار می‌شود، معرفی گردد. این سخت افزار در قالب یک مموری میکرو SDXC کلاس 10 ساخته شده است و رتبه بندی U1 و نرخ انتقال داده‌های 90MB/s را ارائه می‌کند. کارت حافظه 512GB میکرو SD الیت PNY هنوز با سریع‌ترین حافظه‌های جانبی موجود در بازار فاصله زیادی دارد. این محصول در واقع برای کاربرانی ساخته شده که می‌خواهند ظرفیت حافظه داخلی دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل خود را افزایش دهند.

در این زمینه هنوز هم شرکت SanDisk با کارت‌های حافظه 400 گیگابایتی میکرو SDXC خود پیشتاز است، اما اگر به گوشی‌های هوشمند علاقمند هستید، باید بدانید که بیشتر محصولات معاصر در این صنعت حتی از طبقه گوشی‌های پرچمدار هم نمی‌توانند کارت‌های حافظه دارای ظرفیت بیشتر از 256 گیگابایت را پشتیبانی کنند.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کرد که هنوز لیستی از گوشی‌های هوشمند با توانایی ارتقاء حافظه تا 2 ترابایت منتشر نشده است. سازندگان این گوشی‌ها هم تبلیغات زیادی در مورد ظرفیت قابلیت پشتیبانی محصولات خود منتشر نکرده‌اند، چراکه هنوز مصرف‌کنندگان نمی‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که حتی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ هم نمی‌توانند ظرفیت‌های بیشتر از 256 گیگابایت را پشتیبانی کنند.

کارت حافظه 512 گیگابایتی میکرو SD الیت با توجه به سرعت متوسطش بیشتر برای کاربران دوربین‌های DSLR سودمند است تا گوشی‌های هوشمند و گجت‌هایی مانند نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)، با این حال می‌توان انتظار داشت که این محصول هم با قیمت گرانی عرضه شود.

شرکت PNY به احتمال زیاد جزییات مربوط به قیمت و مکان‌های عرضه محصول جدیدش را در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان منتشر می‌کند. این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 19 خرداد (5 تا 9 ژوئن) برگزار می‌گردد. یک گوشی گیمینگ اندرویدی با نام ایسوس روگ (ASUS ROG) نیز در همین نمایشگاه معرفی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر