;
coinex

رونمایی از ایموجی های ابرقهرمان جدید به زودی

ایموجی های ابرقهرمان و جدید در راهند. این ایموجی ها افرادی با موهای زنجبیلی رنگ، کاپ کیک، ابرقهرمان، کانگورو و شتر لاما هستند.

به گزارش تکراتو، آپدیت جدید ایموجی ۱۱.۰ روز سه شنبه عرضه می شود. این آپدیت شامل ایموجی های کاپ کیک، ابرقهرمان ها، دستمال کاغذی، کانگورو و شترهای لاما و … است.

ارائه ایموجی های ابرقهرمان و جدید

کنسرسیوم یونیکد که مسئولیت خلق ایموجی های تازه را برعهده دارد، در ماه فوریه از تغییراتی خبر داده بود و در همین راستا قرار است ۱۵۷ سمبل جدید اضافه شود. پس از آپدیت درکل ۲۸۲۳ ایموجی ارائه شده است.

هرچند ایموجی ها از روز سه شنبه آماده هستند اما به زودی در دستگاه های الکترونیکی ظاهر نمی شوند زیرا سیستم ها و بسترهای مختلف موبایل باید آپدیت شوند تا بتوانند این ایموجی های جدید را پشتیبانی کنند.

البته برخی پلتفرم ها مانند توئیتر به سرعت کارهای لازم را انجام می دهد اما دستگاه های اپل و اندروید مدت زمان طولانی تری نیاز دارند تا بتوانند ایموجی های جدید را در سیستم های عامل خود به کار گیرند.

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر