;
coinex

بررسی معیارهای نمایش پست در اینستاگرام ؛ پست های قدیمی تر یا جدیدتر؟

به نظر شما معیارهای نمایش پست در اینستاگرام چه هستند؟ آیا این شبکه پست های جدیدتر را ابتدا نشان می دهد یا پست های قدیمی تر را؟

به  گزارش تکراتو، اینستاگرام همیشه در فکر ایجاد تغییرات جدید در این شبکه اجتماعی است. سال 2016 بود که تصمیم گرفت تا محتوایات فید کاربران را دستخوش تغییر قرار دهد. پس از اعمال تغییرات در آن زمان پست های جدید در بالاترین بخش نمایش داده می شدند و در ادامه پست های قدیمی قرار می گرفتند.


بیشتر بخوانید: جلب رضایت کاربران علت تغییر الگوریتم های اینستاگرام است!


اما اکنون معیارهای نمایش پست در اینستاگرام تغییر کرده و الگوریتم های استفاده شده متفاوتند. در واقع این شبکه از الگوریتم ها کمک گرفته تا مشخص کند که کاربر با باز کردن صفحه اینستاگرام خود در ابتدا کدام پست ها را مشاهده کند.

چرا معیارهای نمایش پست در اینستاگرام تغییر کرد؟

با گذشت زمان معیارهای نمایش پست در اینستاگرام تغییر کردند. علت این امر این بود که کاربران به طور معمول ۷۰ درصد از پست های فید خود را با روش قبلی از دست می‌دادند و در واقع این مطالب از نظرشان پنهان می ماند. این موضوع باعث شد تا کاربران اعلام نارضایتی کنند زیرا براساس لگوریتم های جدید پست ها روی هم انباشته می‌شدند و در نتیجه عکس و ویدیوها لایک کمتری دریافت می‌کردند.


بیشتر بخوانید: ارائه‌ی روشی جدید برای نمایش پست ها در اینستاگرام


معیارهای نمایش پست در اینستاگرام

نارضایتی کاربران از نحوه نمایش پست ها باعث شد تا اینستاگرام سه ملاک اصلی خود برای نمایش پست ها در فید کاربران را فاش کند. در ادامه به بررسی این ملاک ها می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

  • علاقمندی

علاقه مندی براساس رفتارهای قبلی کاربر مشخص می شود. الگوریتم های اینستاگرام مشخص می کنند که کدام پست ها در صدر اولویت های کاربر قرار دارند و آنها را به وی نشان می دهند.

  • تاخر زمانی

منظور از تاخر زمانی این است که چه قدر از نمایش یک پست گذشته است؟ در روش جدید پست های جدید هستند که در بالاترین قسمت فید نمایش داده می شوند.

  • ارتباط

در این گزینه، میزان نزدیکی فردی که پست گذاشته با دنبال کننده اش اهمیت دارد. اینکه فرد قبلا روی پست های قبلی وی کامنت گذاشته باشد یا پیامی خصوصی برایش ارسال کرده باشد نیز در این امر تاثیر گذار است.

بهتر است در اینجا سه عامل دیگر نیز که در این مساله تاثیر دارند بررسی شوند:

  • تناوب

منظور تعداد دفعاتی است که یک فرد از اینستاگرام دیدن می‌کند؛ زیرا این پلتفرم تمایل دارد که فرد با باز کردن اکانت خود بلافاصله مهم ترین پست ها را ببیند.

  • دنبال کردن

هرچه افراد بیشتری توسط یک کاربر دنبال شوند، وی به دفعات کمتری می تواند پست های مربوط به یک شخص خاص را در فید خود ببیند.

  • استفاده

هرچند یک کاربر زمان بیشتری را در اینستاگرام سپری کند، پست های بیشتری را نیز خواهد دید.

در ادامه باید گفت که این شبکه اجتماعی در مورد معیارهای نمایش پست در اینستاگرام اعلام کرده که در حال حاضر قصد بازگشت و استفاده از روش های قدیمی را ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر