;
coinex

حساب کاربری تعدادی از کاربران قدیمی توییتر بسته شد

حساب کاربری تعدادی از کاربران قدیمی توییتر بسته شد. توییتر اعلام کرده که این افراد که حساب آنها بسته شده است، قوانین این شبکه را زیرپا گذاشته اند.

به گزارش تکراتو، کاربران قدیمی توییتر که اکنون با بسته شدن حساب خود روبه رو شده اند، افرادی هستند که حین ثبت نام به قوانین این سایت پایبند نبوده اند. تنها کاربرانی حق ثبت نام در توییتر را دارند که 13 سال به بالا باشند و به نظر می رسد که افرادی این قوانین را رعایت نکرده باشند.

البته توییتر پیش از این یا در همان ابتدا مجازاتی برای این افراد در نظر نگرفته بود، اما اکنون افرادی که به آن پایبند نیستند باید منتظر عواقب آن باشند.

بسته شدن حساب کاربری کاربران قدیمی توییتر

مسئولان توییتر تصمیم دارند تا از این پس حساب های افرادی که پیش از ۱۳ سالگی اقدام به ثبت نام کرده اند را غیرفعال کنند. یکی از این افراد که مشمول این قانون شده روزنامه نگار بزرگسال شناخته شده ای به نام تام یون است که پیام زیر را دریافت کرده است:

به منظور ثبت نام در توییتر باید حداقل ۱۳ سال داشته باشید و شما از این شرایط برخوردار نیستید.

این شبکه اجتماعی هم مانند بسیاری از سایت های دیگر از ابتدای تاسیس شرایطی را در دستور کار خود قرار داده بود اما خود نسبت به اجرای آن پایبند نبوده و اکنون که قانون حفاظت از داده های عمومی موسوم به GDPR تصویب شده شرایط فرق کرده است.

.

منبع: fortune

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر