;
coinex

افزایش تقاضا برای خرید گران ترین آیفون اپل

گران ترین آیفون اپل با افزایش فروش رو به رو شده است. فروش آیفون که در این چند وقت دچار رکود شده بود، اکنون با افزایش تقاضا روبه رو شده است.

به گزارش تکراتو، فروش آیفون که در این چند وقت با کاهش روبه رو شده بود، اکنون دوباره رونق گرفته و تمایل کاربران برای خرید گران ترین آیفون اپل به تدریج در حال افزایش است.

افزایش فروش گران ترین آیفون اپل

براساس بررسی هایی که توسط موسسهUBS  از میان ۷ هزار نفر از کاربران آیفون های قدیمی انجام شده، مشخص شده است که تعداد افرادی که قصد دارند در آینده اقدام به خرید یک دستگاه آیفون X نمایند به حدود ۴۴ درصد رسیده است؛ این رقم مذکور در اکتبر سال گذشته، چیزی حدود ۳۰ درصد بود.

نکته جالبی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که  ۴۰ درصد دیگر از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، اعلام کردند که برای به روز رسانی موبایل فعلی خود به دنبال خرید یکی از مدل های Plus آیفون هستند. این موضوع نیز خود نشان از افزایش فروش گران ترین آیفون اپل دارد.

این بررسی ها نشان می دهد که هنوز جاذبه برند و طراحی محتول شده‌ی آیفون ها این قدرت را دارد تا خریداران را راضی کند. البته در اینجا نمی‌توان از تاثیر منفی ماجرای کند شدن آیفون های قدیمی چشم پوشی کرد حتی اگر خود اپل هم قصد نادیده گرفتن آن را داشته باشد.

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر