;
coinex

تصویری از لنوو L78011 منتشر شده که ناچ نمایشگر این دستگاه را به نمایش می‌گذارد

پرچمدار لنوو زد 5 (Lenovo Z5) به‌‌زودی رونمایی می‌شود؛‌ اما اینطور که به نظر می‌رسد، این کمپانی چینی قصد دارد گوشی دیگری را با شماره مدل L78011 معرفی کند.

اطلاعات یک گوشی لنوو با شماره مدل L78011 در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود در رویداد فردا از آن رونمایی می‌شود. در این تصویر از این گوشی با شماره مدل L78011، اطلاعات مهمی از این دستگاه فاش شده است.

اطلاعات یک گوشی لنوو با شماره مدل L78011 در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود در رویداد فردا از آن رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدی در مورد سبک طراحی بدون حاشیه گوشی پرچمدار لنوو زد ۵


این تصویر واقعی و زنده، پنل اصلی گوشی را نشان می‌دهد و صفحه‌ی مشخصات گوشی به خوبی در آن دیده می‌شود. این گوشی از ناچ نمایشگر برخوردار شده که به ناچ گوشی شیائومی می 8 شباهت دارد. در تصویر مشخص نیست که چه چیزهایی در این قسمت قرار گرفته‌اند؛ اما انتظار داریم که دوربین سلفی و قسمت گوشی در این قسمت تعبیه شده باشند. به نظر می‌رسد که حاشیه‌ی زیادی در لبه‌ی پایینی دستگاه وجود داشته باشد.

مشخصات لنوو L78011

این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 636 برخوردار است. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این احتمال وجود دارد که این دستگاه نامعلوم در یک نسخه‌ی حافظه داخلی دیگر نیز عرضه شود. این موبایل هوشمند از رابط کاربری ZUI 3.9.253 برخوردار شده که بر مبنای اندروید 8.1 اوریو اجرا می‌شود.

اینها تنها اطلاعاتی هستند که از این اسمارت‌فون در دسترس قرار دارند. انتظار داریم که لنوو L78011 نسخه‌ی لایت از گوشی زد 5 باشد که روز آینده رسما رونمایی می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر