;
coinex

ایکس باکس وان میزبان الکسا و گوگل اسیستنت خواهد بود

ایکس باکس وان قرار است میزبانی الکسا و گوگل اسیستنت را بر عهده بگیرد. در مورد این موضوع شواهدی وجود دارد که بررسی می شوند.

به گزارش تکراتو، چند ماه پیش بود که شنیده شد مایکروسافت به دنبال استفاده از الکسا با پشتیبانی کنترل صوتی از طریق اسپیکرهای آمازون اکو روی کنسول بازی ایکس باکس وان است. اما اکنون مشخص شده که نه تنها الکسا دستیار هوشمند آمازون، بلکه گوگل اسیستنت هم قرار است از ایکس باکس وان پشتیبانی کند.

حضور الکسا و گوگل اسیستنت در ایکس باکس وان

در آپدیت های بعدی ممکن است ایکس باکس وان، به منوی Kinect & Devices  احتمالا بخش Digital Assistants اضافه شود. در این حالت شما می توانید یکی از سه دستیار صوتی کورتانا، گوگل اسیستنت و یا الکسا را برای کنترل ایکس باکس وان فعال کنید.

در ادامه دستگاه‌هایی که می‌خواهند متصل شوند باید اپلیکیشن ایکس باکس را نصب کنند. هنوز مشخص نیست که دستیارهای صوتی الکسا و گوگل چه قابلیت‌هایی روی این کنسول بازی ارائه می‌دهند اما به طور قطع بسیاری از کارایی‌های پیشین کینکت که به دست فراموشی سپرده شده بود باز خواهند گشت.

مایکروسافت تاکنون توجه خاصی به پتانسیل‌های کورتانا نداشته و بازار را به رقبای سرسخت خود یعنی آمازون و گوگل واگذار کرده است. از کورتانا نه اثری در اتوماسیون هست و نه دستگاه‌های جدیدی به آن مجهز می‌شوند و تا چندی دیگر نیز کورتانا فقط یک اپلیکیشن برای آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای متصل خواهد شد.

آلبرت پنلو از مدیران بخش ایکس باکس مایکروسافت نیز چندی پیش از این شرکت جدا شد تا آمازون را برای گسترش فعالیت‌هایش در صنعت بازی‌های ویدیویی همراهی کند.

.

منبع: Windows Central

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر