;
coinex

عرضه‌ی اپلیکیشن ویدیو چت گروهی‌ Houseparty برای کامپیوتر‌های مک

اپلیکیشن ویدیو چت گروهی‌ Houseparty که در میان نوجوانان و دانشجویان بسیار محبوب است از هم اکنون در کامپیوترهای مک هم قابل استفاده است.

به گزارش تکراتو، کمپانی سازنده اپلیکیشن ویدیو چت گروهی‌ Houseparty ‌، این اپلیکیشن را برای کامپیوتر‌های مک هم عرضه کرده است. این اپ سعی دارد یک ویدیو چت ساده و پر سرعت را میان کاربران ایجاد کند.

اپلیکیشن ویدیو چت گروهی‌ Houseparty

این کمپانی به شدت سعی دارد کاربران خود را افزایش دهد. به نظر می رسد که با عرضه ی این اپ در کامپیوترهای مک تعداد کاربران اپلیکیشن ویدیو چت گروهی‌ Houseparty افزایش خواهد یافت.

هم اکنون Houseparty روی اپ استور مک به صورت رایگان قرار دارد. این سرویس شباهت های بسیاری به سایر سرویس‌های ویدیو چت گروهی دارد و عمده تفاوت آن مفهوم حضور است.

چت با این اپ، حالت ناگهانی بودن تماس‌های تلفنی گروهی را ندارد و کاربر می‌تواند هر موقع که بخواهد با دیگران در ارتباط باشد.

براساس آمار منتشر شده هر کاربر این اپ به طور میانگین ۲۳ دوست دارد و روزانه ۵۱ ساعت را به چت با دوستانش می‌گذارند. یکی از ویژگی‌های اضافه شده به نسخه‌ی جدید این اپ، گزینه‌ی around ( دور و بر) است.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر