;
coinex

اپلیکیشن محبوب گوگل لنز به صورت مستقل در پلی استور منتشر شد

اپلیکیشن محبوب گوگل لنز به صورت مستقل در پلی‌استور منتشر شد. کاربران در صورت تمایل می توانند از این اپلیکیشن محبوب استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن محبوب گوگل لنز در حال حاضر به روش های مختلفی در بسیاری از دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است. اکنون گوگل لنز به صورت یک اپلیکیشن مستقل برای دیوایس‌های مختلف در دسترس است.

دانلود اپلیکیشن محبوب گوگل لنز از پلی استور

برای بهره بردن از قابلیت های اپلیکیشن محبوب گوگل لنز باید در ابتدا اپلیکیشن را باز کرد تا لنز از طریق دوربین موبایل اشیاء را اسکن کند و از طریق هوش مصنوعی آنها را تحلیل کند.

گوگل لنز با تمام دیوایس‌های اندرویدی مبتنی بر نسخه 6.0 به بعد سازگاری دارد. درست مثل نسخه گوگل اسیستنت لنز، وقتی که به طور مثال اپلیکیشن یک حیوان را تشخیص می‌دهد، می‌توان با اشاره روی آن حیوان و با جستجو در اینترنت اطلاعات بیشتری در مورد سوژه دریافت کرد.

نتایج به دست آمده در مورد شی مورد نظر، قابل کپی، پیست کردن هستند و می‌توان سریعا اطلاعات به نمایش درآمده را به اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری‌ فرستاد. البته به نظر می‌رسد که این ویژگی هنوز روی دیوایس‌های وان پلاس با مشکل مواجه است اما روی بسیاری از دیوایس‌ها به درستی کار می‌کند.

شاید انتشار اپلیکیشن محبوب گوگل لنز به صورت مستقل خبر مهمی نباشد زیرا تعداد زیادی از افراد به امکانات لنز از طریق گوگل اسیستنت دسترسی دارند. این اپلیکیشن پیش از این صرفا در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت اما از چند هفته پیش انتشار این اپ برای طیف گسترده‌تری از دیوایس‌های اندرویدی آغاز شده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر