coinex
راهنمای خرید تکراتو

پلتفرم مالی بلاکچین سامسونگ در راه است؛ حفظ امنیت هویت‌های دیجیتال

پلتفرم مالی بلاکچین سامسونگ در حال عرضه است. سامسونگ قصد دارد از این پلتفرم برای حفظ امنیت هویت‌های دیجیتال استفاده ‌کند.

به گزارش تکراتو، سامسونگ SDS یکی از زیرمجموعه‌های هولدینگ سامسونگ است که در زمینه‌ی خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. این شرکت قرار است به‌زودی از یک پلتفرم خدمات مالی رونمایی کند که در آن از هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین استفاده شده است.


بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست ؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار بلاک چین (Blockchain)


پلتفرم مالی بلاکچین سامسونگ

پلتفرم مالی بلاکچین سامسونگ با نام Nexfinance عرضه خواهد شد. این پلتفرم خدماتی مانند مدیریت هویت دیجیتال، خدمات مالی و پرداخت‌های اتوماتیک بیمه‌ای را ارائه خواهد کرد. خدمات این پلتفرم با هوش مصنوعی ارائه می شوند و از فناوری بلاک‌چین هم برای حفظ امنیت انتقال اطلاعات شخصی در سرویس هویت دیجیتال استفاده می شود.

این پلتفرم مالی متن باز است و کاربران می‌توانند خدمات سوم‌شخص را نیز به آن اضافه کنند. البته این اولین بار نیست که اس‌دی‌اس از فناوری بلاک‌چین در خدمات خود استفاده می‌کند. این شرکت پیش از این نیز فناوری بلاک‌چین را برای زیرمجموعه‌ی کارت‌های اعتباری سامسونگ پیاده‌سازی کرده بود.

در ماه فوریه‌ی سال جاری نیز مایکروسافت از طرح خود برای پیاده‌سازی بلاک‌چین در سرویس‌های تأیید هویت دیجیتال سخن گفت. بنیاد ID2020 سازمان ملل متحد که با همکاری شرکت‌های مایکروسافت، آی‌بی‌ام و Accenture فعالیت می‌کند نیز در حال استفاده از این فناوری برای حل مشکلات حریم خصوصی و امنیت مرتبط با مدیریت هویت‌های دیجیتال است.


بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: مقابله با فناوری بلاک چین درست نیست!


به‌هرحال افزایش رقابت در این صنعت، انتظار برای دیدن نتایج فعالیت‌های این شرکت‌ها را جذاب‌تر کرده است. نکته‌ی جالبی که باید در مورد پلتفرم مالی بلاکچین سامسونگ به آن توجه داشت، این است که، زیرمجموعه‌ی سامسونگ به فناوری بلاک‌چین علاقه‌مند نیست.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر