;
coinex

استفاده از مدل های هوش مصنوعی با ابزار جدید CreateML

با استفاده از ابزار جدید  CreateML استفاده از مدل های هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان هنگام توسعه‌ی نرم‌افزار برای سیستم‌عامل مک راحت تر می شود.

به گزارش تکراتو، کرگ فدریگی، نائب رئیس بخش مهندسی نرم‌افزار اپل، در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت CreateML  را برای استفاده راحت تر از مدل های هوش مصنوعی معرفی کرده است. با استفاده از این ابزار توسعه‌دهندگان می توانند بدون داشتن هیچ دانشی در زمینه‌ی یادگیری ماشین، به آموزش مدل های هوش مصنوعی بپردازند.

استفاده راحت تر از مدل های هوش مصنوعی

این ابزار به توسعه دهندگان امکان می دهد تا با پشتیبانی کارت گرافیک خارجی در macOS مدل‌های بصری و زبان طبیعی را آموزش دهند.

ابزار CreateML در واقع برای تحلیلگران داده است که امکان آموزش محلی مدل‌های کوچک‌مقیاس را داشته باشند. بنابراین توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی برای مک توسعه دهند که دربردارنده‌ی مدل های هوش مصنوعی باشد.

توسعه‌دهندگان با کمک ابزار CreateML و بهره‌گیری از یک مک‌بوک پرو می توانند در کمتر از یک ساعت یک الگوی هوش مصنوعی را روی ۲۰ هزار تصویر آموزش دهند. البته اپل در کنفرانس خود، چارچوب یادگیری ماشین Core ML 2  را نیز معرفی کرد که می‌تواند اندازه‌ی مدل‌های تولیدشده را تا ۷۵ درصد کاهش دهد.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر