;
coinex

افزایش امنیت در سفرهای اوبر ؛ قابلیت safety center

امنیت در سفرهای اوبر در حال افزایش است. این شرکت قابلیتی به نام safety center را به برنامه خود اضافه کرده که برقراری ارتباط با اورژانس را فراهم می کند.

به گزارش تکراتو، شرکت اوبر قابلیتی به سرویس خود اضافه کرده که مسافران از طریق آن می‌توانند از داخل برنامه اوبر با ۹۱۱ یا اورژانس ارتباط برقرار کنند. هدف اوبر از استفاده از این قابلیت، بالابردن امنیت سفرها و کمرنگ کردن سوء شهرت این شرکت است.

تاکنون حوادثی مختلف اتفاق افتاده که باعث شده شرکت اوبر بدنام شود. از جمله این حوادث می توان به تجاوز یکی از رانندگان اوبر به یک زن نام برد. همچنین یک زن در ایالت آریزونا نیز به دلیل تصادف با یک خودروی خودران متعلق به شرکت اوبر، فوت کرد. این موارد باعث شده تا اوبر به فکر کاهش بدنامی ها و افزایش امنیت باشد.

افزایش امنیت در سفرهای اوبر با قابلیت safety center

قابلیت safety center که برای افزایش امنیت در سفرهای اوبر استفاده می شود، هم اکنون فعال است و از حالا در سراسر آمریکا امکان استفاده از آن وجود دارد. در منوی نسخه به روز رسانی شده جدید اوبر، دکمه‌ای وجود دارد که می توان از آن برای تماس اورژانسی استفاده کرد.

از این طریق مسافران می توانند در صورت بروز حادثه در هنگام سفر، سریعا از آن استفاده کرده و اورژانس را باخبر کنند. در این قسمت جدید اطلاعات سفر و راننده و قوانین و مقررات سفرهای اوبر نیز قابل دیدن است.

قابلیت safety center که برای افزایش امنیت در سفرهای اوبر در نظر گرفته شده، فقط برای مسافران کاربرد دارد و برای رانندگان نیست که البته قرار است سرویسی مشابه نیز برای رانندگان در نظر گرفته شود. برای استفاده، مسافران باید اول وارد آیکون safety center شوند و گزینه ارسال کمک از ۹۱۱ را شماره‌گیری کنند.

در ادامه، باید تایید کنند که قصد تماس با ۹۱۱ را دارند تا به قسمت ارسال اورژانس متصل شوند. هدف از اضافه کردن این قسمت جلوگیری از رخ دادن تماس‌های تصادفی است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر