;
coinex

قابلیت های جدید iOS 12 ؛ ایرپادهای اپل برای افراد سمعکی

ایرپادهای اپل در IOS12 به افراد سمعکی و کسانی که دارای مشکلات شنوایی هستند، کمک خواهند کرد. این موفقیت به لطف قابلیت های IOS12 است.

به گزارش تکراتو، یکی از  خصوصیاتی که در سیستم عامل iOS  دیده می‌شود، Live Listen  است. این قابلیت به افرادی که مشکل شنوایی دارند و از سمعک استفاده می‌کنند، کمک می کند تا صدای دریافتی از میکروفون آیفون را با قدرتی بیشتر روی سمعک خود استریم کنند.

کمک ایرپادهای اپل در IOS12 به افراد سمعکی

بعضی سمعک‌های مدرن با دیوایس‌های آیفون سازگاری دارند و بر روی آنها کلمه Made for iPhone حک شده و Live Listen  تنها از این سمعک‌ها پشتیبانی می کند. اما اکنون که iOS 12 انتشار یافته، Live Listen  از ایرپادهای اپل نیز پشتیبانی می کند.

یعنی کاربرانی که دارای مشکلات شنوایی هستند، می توانند صدای میکروفون را مستقیما در ایرپادهای بی‌سیم خود استریم کنند. مطمئنا پشتیبانی ایرپاد از Live Listen برای افرادی که بخشی از شنوایی خود را از دست داده یا صرفا گوش سنگینی دارند می‌تواند بسیار خوب و کارآمد باشد.

مهم ترین کاربردی کهLive Listen  می تواند داشته باشد،  هنگام حضور در یک رستوران شلوغ یا موقع ضبط صدای استاد دانشگاه مشخص می شود. منظور مکان هایی است که شاید افراد عادی هم نیاز به تقویت صدا داشته‌ باشند. بنابراین ویژگیLive Listen  نه فقط به عنوان جایگزین کامل برای یک سمعک، بلکه صرفا به عنوان یک تقویت کننده صدا می‌تواند برای بعضی موقعیت‌های مهم استفاده شود.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر