;
coinex

ساخت خودروی جدید رودستر با ۱۰ پیشرانه موشک کوچک

ایلان ماسک قرار است خودروی جدید رودستر را با 10 پیشرانه موشک کوچک بسازد. فرایندهای سرعت گرفتن، ترمز گرفتن و دورزدن این خودرو بهبود خواهد یافت.

به گزارش تکراتو، ایلان ماسک در شبکه اجتماعی توییتر خود اعلام کرده است که بسته آپشن اسپیس ایکس خودروی رودستار جدید شامل ۱۰ پیشرانه موشک کوچک است که اطراف خودرو بسته خواهد شد. استفاده از این قابلیت می تواند عملکرد خودرو را بهبود بخشد.

خودروی جدید رودستر با 10 پیشرانه موشک

طبق گزارش های موجود در مورد خودروی جدید رودستر این ویژگی های جدید می تواند تا سطح قابل توجهی فرایند سرعت گرفتن، ترمز گرفتن و دور زدن خودرو را بهبود بخشد.

ایلان ماسک خود در این مورد اعلام کرده که این خودرو مجهز به ویژگی Augmented Mode خواهد بود که قابلیت رانندگی را برای کاربر افزایش می دهد. به گفته وی این ویژگی جدید به کاربر امکان می دهد تا به رانندگی خود بیشتر توجه کند.

هنوز اطلاعاتی دقیق در مورد این قابلیت در دست نیست اما  به نظر می رسد که این ویژگی هنگام رانندگی با سرعت های بالا به راننده کمک کند تا کنترل خودروی خود را حفظ کند.

طرح اولیه قدرت بخشی خودروی جدید رودستر تازه نیست. برخی خودروهای اسپرت مانند GT-R نیسان هنگامیکه راننده با سرعت بالا حرکت می کند، این قابلیت را ارائه می دهند. خودروی جدید رودستر تسلا مجهز به دوربین، حسگر و قدرت پردازش رایانشی است و می تواند از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را در ۱.۹ ثانیه طی می کند.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر